• Ff vantevoren: Ja, we zijn er nu al mee bezig :')
    Nou een vriendin en ik willen ons met carnaval verkleden als Hobbits. Jeweetwel, van Lord of the Rings? Frodo, Sam, Pippin & Merry zijn hobbits. Maar, hoe moeten we dit doen.
    Simpel een blouse, cape, korte broek, en nog zo'n ding (:'D) die je over die blouse doet? Help us D: Maar misschien wil ik wel Ork worden D: Maar dat is nóg moeilijker.
    Anyone ideas?


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Ff vantevoren: Ja, we zijn er nu al mee bezig :')
    Nou een vriendin en ik willen ons met carnaval verkleden als Hobbits. Jeweetwel, van Lord of the Rings? Frodo, Sam, Pippin & Merry zijn hobbits. Maar, hoe moeten we dit doen.
    Simpel een blouse, cape, korte broek, en nog zo'n ding (:'D) die je over die blouse doet? Help us D: Maar misschien wil ik wel Ork worden D: Maar dat is nóg moeilijker.
    Anyone ideas?

    Haren warig en krullerig :3 en ja, bruine of donkere kleren ^^ Blote voeten... um.. XD
    Voorbeeld van Hobbit Cosplay XD; Hobbits! ;D


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Haren warig en krullerig :3 en ja, bruine of donkere kleren ^^ Blote voeten... um.. XD
    Voorbeeld van Hobbit Cosplay XD; Hobbits! ;D
    Die zien er leuk uit :'D Alleen ik draag nooit slippers en heb nooit mijn haren los :| Want dat staat voor geen meter bij mij :') Dan doe ik het wel zo in een staart heel warrig :') Maar een sjaal is leuk ja ;D


    I live for the applause, you will die for it.