• Ik moet beginnen bij het begin want anders snap je er niets van.

    Mijn mam is gescheiden en heeft een nieuwe vriend, Pascal. Ook hij is een gescheiden man, even oud als mijn mama. Zijn ex-vrouw en hij hadden 2 kinderen, Shayenne(v) en Gwenn(m). Toen zijn ex-vrouw hem verliet, want ze bedroog hem al een jaar, nam ze enkel de hond mee. Een jaar later kwam ze de kinderen halen. Ze verhuisden naar de Limburg(België ) omdat dat ver van ons is. Zij dwong Gwenn om te gaan basketballen, waarom? zij deed vroeger basketbal en Pascal deed voetbal en Gwenn mocht in NIETS op Pascal lijken. Hij moest met 3 teams meetrainen zodat hij elke dag iets te doen had en dus niet zomaar een weekendje naar Pascal mocht gaan. Zijn school leed er enorm onder. Hij is nu 16 en gaat naar het 3de middelbaar, heeft in de laatste 4 jaar op 9 verschillende scholen gezeten, beginnend bij beroeps, dan sportschool(gym) en dan technisch, nu MOET hij terug beroeps gaan doen. Zijn geld werd van zijn rekening gehaald, het geld dat hij verdiende met vakantiewerk nam zijn moeder aan. Hij heeft nooit iets. En hij had alle verantwoordelijkheid thuis. Hij moest voor zichzelf zorgen, voor zijn zus en halfbroertje. Hij moest ruzies oplossen, problemen,... Hij had het er vreselijk. En Pascal kon er niets aan doen behalve het Gwenn zo goed mogelijk maken als hij kwam. Als Gwenn dreigde dat hij bij Pascal zou gaan wonen, dreigde zijn moeder dat ze zelfmoord zou plegen of gewoon zichzelf iets zou aandoen. Dus durfde hij niet. Hij wou geen schuldgevoel.

    Goede nieuws begint hier
    --> Eind juni kwam hij naar ons toe. Hij mocht voor de eerste keer in 5 jaar een hele maand bij Pascal zijn. We gingen 2 weken op reis en het kwam Gwenn niets te kort. Daarna ging het rustig aan. Hij heeft zijn eigen laptop hier bij ons thuis en die gebruikte hij vaak. Ook ging hij met mijn broer Jeffrey en zijn vrienden voetballen, pokeren, of naar eeb fuif. De bogerfeesten en 2 keer de parkconcerten. Hij moest normaal zondag weg maar omdat hij naar de bogerfeesten wou, mocht hij van zijn moeder nog een dag blijven. Maandag was hij helemaal down. Toen Pascal hem mee naar boven nam, begon hij te huilen. Hij vertelde alles. Dat hij het hier geweldig vond, dat hij niet meer naar huis wou en waarom niet. Hij belde naar zijn mam en (GOED NIEUWS) vertelde dat hij bij Pascal wou gaan wonen.

    DUS, (ik ben nu egt ontzettend blij), Gwenn woont sinds gisterenavond bij ons. Vanaf september gaat hij naar dezelfde school als mijn broer, ik (de verstandigste in huis) zal hem helpen met zijn studies zodat hij een diploma kan halen, morgen gaan wij naar den interim solliciteren voor vakantiewerk en hij krijgt zijn eigen rekening. Gwenn is er nu veel beter vanaf. Hij moet zich nergens meer zorgen over maken. Want zijn moeder kan hem niet meer komen terughalen want wij zijn naar de politie geweest bij de familiale stand en nu hebben wij een bewijs dat Gwenn bij ons moet blijven. :) :) :)

    Kben echt superblij, vooral voor hem. Maar ook, hij is echt grappig en ik zag hem zo weinig en nu zie ik hem elke dag!

    Bedankt voor jullie aandacht x)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 19:58 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    Dat is egt zooo cool!!


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Wauw, dat moet wel erg geweest zijn o.o
    Ik ben echt blij voor jullie dat het goed gekomen is (:
    En ik hoop dat er niks verder gebeurt, en dat het zo goed blijft o,o


    ok

    Nice :]
    Idd goed nieuws. Nothing more needed to say.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw wat fijn voor hem dat hij nu eindelijk bij jullie woont!


    Wie du mir, so ich dir.

    Danke mensen
    Ik heb al deze reacties aan Gwenn laten lezen en toen is hij spontaan in huilen uitgebarst.
    Zijn woorden: "Nooit geweten dat mensen zo met je kunnen inzitten."
    Bedankt, jullie maken hem gelukkig :)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Da's geweldig voor hem!

    En ik ben blij dat het goed is afgelopen voor hem


    Zo'n rotmoeder dat hij had


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    da's mooi! =D


    It's not the same without you.

    Ik ben blij voor hem en voor jullie allemaal :D


    Keep on smiling