• Ik moet beginnen bij het begin want anders snap je er niets van.

    Mijn mam is gescheiden en heeft een nieuwe vriend, Pascal. Ook hij is een gescheiden man, even oud als mijn mama. Zijn ex-vrouw en hij hadden 2 kinderen, Shayenne(v) en Gwenn(m). Toen zijn ex-vrouw hem verliet, want ze bedroog hem al een jaar, nam ze enkel de hond mee. Een jaar later kwam ze de kinderen halen. Ze verhuisden naar de Limburg(België ) omdat dat ver van ons is. Zij dwong Gwenn om te gaan basketballen, waarom? zij deed vroeger basketbal en Pascal deed voetbal en Gwenn mocht in NIETS op Pascal lijken. Hij moest met 3 teams meetrainen zodat hij elke dag iets te doen had en dus niet zomaar een weekendje naar Pascal mocht gaan. Zijn school leed er enorm onder. Hij is nu 16 en gaat naar het 3de middelbaar, heeft in de laatste 4 jaar op 9 verschillende scholen gezeten, beginnend bij beroeps, dan sportschool(gym) en dan technisch, nu MOET hij terug beroeps gaan doen. Zijn geld werd van zijn rekening gehaald, het geld dat hij verdiende met vakantiewerk nam zijn moeder aan. Hij heeft nooit iets. En hij had alle verantwoordelijkheid thuis. Hij moest voor zichzelf zorgen, voor zijn zus en halfbroertje. Hij moest ruzies oplossen, problemen,... Hij had het er vreselijk. En Pascal kon er niets aan doen behalve het Gwenn zo goed mogelijk maken als hij kwam. Als Gwenn dreigde dat hij bij Pascal zou gaan wonen, dreigde zijn moeder dat ze zelfmoord zou plegen of gewoon zichzelf iets zou aandoen. Dus durfde hij niet. Hij wou geen schuldgevoel.

    Goede nieuws begint hier
    --> Eind juni kwam hij naar ons toe. Hij mocht voor de eerste keer in 5 jaar een hele maand bij Pascal zijn. We gingen 2 weken op reis en het kwam Gwenn niets te kort. Daarna ging het rustig aan. Hij heeft zijn eigen laptop hier bij ons thuis en die gebruikte hij vaak. Ook ging hij met mijn broer Jeffrey en zijn vrienden voetballen, pokeren, of naar eeb fuif. De bogerfeesten en 2 keer de parkconcerten. Hij moest normaal zondag weg maar omdat hij naar de bogerfeesten wou, mocht hij van zijn moeder nog een dag blijven. Maandag was hij helemaal down. Toen Pascal hem mee naar boven nam, begon hij te huilen. Hij vertelde alles. Dat hij het hier geweldig vond, dat hij niet meer naar huis wou en waarom niet. Hij belde naar zijn mam en (GOED NIEUWS) vertelde dat hij bij Pascal wou gaan wonen.

    DUS, (ik ben nu egt ontzettend blij), Gwenn woont sinds gisterenavond bij ons. Vanaf september gaat hij naar dezelfde school als mijn broer, ik (de verstandigste in huis) zal hem helpen met zijn studies zodat hij een diploma kan halen, morgen gaan wij naar den interim solliciteren voor vakantiewerk en hij krijgt zijn eigen rekening. Gwenn is er nu veel beter vanaf. Hij moet zich nergens meer zorgen over maken. Want zijn moeder kan hem niet meer komen terughalen want wij zijn naar de politie geweest bij de familiale stand en nu hebben wij een bewijs dat Gwenn bij ons moet blijven. :) :) :)

    Kben echt superblij, vooral voor hem. Maar ook, hij is echt grappig en ik zag hem zo weinig en nu zie ik hem elke dag!

    Bedankt voor jullie aandacht x)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 19:58 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik ben blij voor hem en voor jou omdat je het ook leuk vindt dat hij bij jullie is nu ^^


    For once I want to be the car crash.

    Yay!
    Ik ben blij dat het voor hem goed afgelopen is, want zoiets moet wel vreselijk zijn! O.O


    Let the Night embrace you

    Wow,das geweldig =D


    Your make-up is terrible

    Meadow schreef:
    Yay!
    Ik ben blij dat het voor hem goed afgelopen is, want zoiets moet wel vreselijk zijn! O.O


    Het was ook vreselijk
    Toen hij nog om de 2 weken een weekend kwam, en in het begin van de vakanties als hij langer bleef, was hij grappig vrolijk hij plaagde maar was ook ontzettend lief, hij hielp iedereen enzo
    je had gewoon geen last van hem
    maar hij veranderde
    hij werd stil, serieus, werd snel kwaad en kwam steeds vaker niet
    ( we kwamen er pas achter dat hij gewoon niet MOCHT komen )
    En nu is hij weer zichzelf :)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Dat is wel goed nieuws ja (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Goed nieuws ja ^^ Ben blij voor hem.

    fireflightx schreef:
    Ik ben blij voor hem en voor jou omdat je het ook leuk vindt dat hij bij jullie is nu ^^


    None but ourselves can free our minds.

    dat moet nie gemakkelijk zijn geweest O.o
    maargoed dat nu alles beter is (:


    everybody needs a song.

    Wow, dat is heftig voor hem :l
    ik ben blij voor jou én gwenn!
    have fun! n_n


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is goed nieuws voor hem.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben blij voor hem.. en jullie!

    Yay ^^
    I am happy for him ^^
    Het lijkt me zo verschrikkelijk om zoiets mee te maken..


    I am in love with a fairytail

    Fijn dat alles toch goed gekomen is,

    eind goed al goed:)


    Why don't you break my heart

    Ohmygod, dat moet wel erg zijn ö


    everything you imagined, and more...