• Hallo (: Ik verveel me, dus ga ik even vertellen wat ik meemaakte :Y)

    Ik liep zo met mijn moeder door de liddl heen. En toen we alles hadden. Gingen we afrekenen bij de kassa. En toen ik eens goed naar de jongen achter de kassa keek, Leek hij gewoon precies op Robert Pattinson. Serieus, ik ben geen grote fan ofzo van hem. Maar ik zat hem zo vol verstand aan te kijken. En hij merkte dat en keek even op. En hij had precies van die ogen als Robert in Twilight. En dan natuurlijk niet van die velle ogen ofso. Maar wel beetje freaky. En zijn haar was echt precies het zelfde! x'D En toen was ik bijna aan de beurt om te betalen. Valt er ineens iemand voor hem in. Toen liep hij naar de kantine toe waar hij pauze kon houden. Ik schrok me eerst echt dood joh x] Stel je voor. Robert Pattinson achter de kassa. x3

    Zo, dat wou ik ff vertellen ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 10:17 ]


    Sometimes it's best not to care.

    omg zo hip O.O
    na wie weet
    ik las in de hitkrant dat hij de stalkende fans zat was en dat hij het liefste gewoon rust wilde en terug naar engeland wilde


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zou die wel eens bij mij in de winkel achter de kassa willen zien zitten :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Immortal schreef:
    omg zo hip O.O
    na wie weet
    ik las in de hitkrant dat hij de stalkende fans zat was en dat hij het liefste gewoon rust wilde en terug naar engeland wilde


    Waha, maar ik woon dan niet in engeland hea x3 Maar ik dacht tog echt dat hij daar zat achter die kassa. x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Fusion schreef:
    (...)

    Waha, maar ik woon dan niet in engeland hea x3 Maar ik dacht tog echt dat hij daar zat achter die kassa. x'D

    of ze willen dat wij dat denken
    want anders gaan die fans natuurlijk gewoon naar engeland toe.
    Hij is gewoon stiekum naar NL/Be gegaan en heeft snel de taal geleerd om zo zijn rust te vinden :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    of ze willen dat wij dat denken
    want anders gaan die fans natuurlijk gewoon naar engeland toe.
    Hij is gewoon stiekum naar NL/Be gegaan en heeft snel de taal geleerd om zo zijn rust te vinden :Y)

    Wahhaa x3 Dan heeft hij ook erg snel nederlands geleerd, want hij praatte even tegen een collega. En dat was puur nederlands x'D


    Sometimes it's best not to care.

    OMG sexy (h)_(h)


    Love is the movement <3

    Geweldig (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    dat lijkt me wel hip, een acteur die werkt bij de Liddl xD ik zie het al helemaal voor me, stel je voor zie je paris hilton in een werkpak bij de AH bij de kaasafdeling xd


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Da's pas hip :Y)

    Immortal schreef:
    omg zo hip O.O
    na wie weet
    ik las in de hitkrant dat hij de stalkende fans zat was en dat hij het liefste gewoon rust wilde en terug naar engeland wilde

    Hehe, ik hoop dat hij snel rust vind, want die jongen gaat nog instorten als hij het nu al zo vermoeiend vind. :X

    Moet trouwens wel fun zijn als het hem echt was. :'D


    Let the Night embrace you