De stelling van vandaag luidt:
De prijs van albums zou omlaag moeten gaan, want de artiesten verdienen meer dan genoeg.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] De prijs van albums zou omlaag moeten gaan, want de artiesten verdienen meer dan genoeg.
[stelling] De prijs van albums zou omlaag moeten gaan, want de artiesten verdienen meer dan genoeg. - Oude Stellingen
-
26 juli 2009 - 0:1526 juli 2009 - 0:19
Sommige, niet allemaal, ik vind 15 euro wel meer dan genoeg x'D Dan gaan mensen minder downloaden en meer kopen en verdienen ze alsnog hetzelfde.
Your make-up is terrible
26 juli 2009 - 0:24ik vind wel dat die prijzen wel minder kunnen voor sommige betaal je nu tussen de 20 en 25 euro!
en aangezien ik heel vaak cd's koop en mijn geld snel op is daardoor wel wat minder mogendream, dare, fly!
26 juli 2009 - 0:26Als het goedkoper wordt kopen ook meer mensen cd's. En artiesten verdienen ook veel met concerten en merchandise (?).
If you want me to listen, whisper...
26 juli 2009 - 0:36mee eens. like, de prijzen verlagen meestal wel rap, maar ik ben altijd zo dom om albums te kopen die pas uit zijn. gha.
Some people make the world special just by being in it
26 juli 2009 - 0:3826 juli 2009 - 2:43Ik weet het niet zo goed... De artiesten verdienen namelijk steeds minder sinds het downloaden is uitgekomen, een artiest moet het nu vooral maken uit concerten dus ik denk eigenlijk niet dat ik het er mee ens ben...
Get back motherfuckerz'
26 juli 2009 - 9:03Het zijn de managers die het meest verdienen aan een album dat je koopt.Dan pas de artiesten.
Tis maar dat je het weet.(:I need you like a heart needs a beat
26 juli 2009 - 10:08Tsja, het zou tevens goed zijn voor het niet-illegaal-downloaden denk.
I want my bloody cheese now!^^
26 juli 2009 - 10:15Bn wel eens,
maar als ge alle prijzen ineens nr benede doe dan verdiene die artieste ook ineens een stuk minder. Niet?Justin Bieber, Once you gonne be mine! <3
26 juli 2009 - 10:16Zoveel verdienen de artiesten er zelf niet aan, maar een kleine prijsdaling zou wel leuker zijn, dan gaat met minder illegaal downloaden. ^^
26 juli 2009 - 10:22Eens
Alleen de collectors moeten duur blijven, die horen gewoon zo. Net als alles wat op vinyl staatNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
26 juli 2009 - 10:36Nee, de prijs van albums zou omlaag moeten gaan, want ik kan het anders niet betalen en dan koop ik het toch bijna nooit.
Mew <3
26 juli 2009 - 10:51Eens. Artiesten verdienen genoeg, met o.a. concerten, dvd's die ze uitbrengen enzo. En waarschijnlijk kopen meer mensen dan de albums ipv downloaden.
Sweet dreams will come true.
26 juli 2009 - 11:10Nee hoeft niet, want er wordt toch veel meer gedownload..
Je moet worden wie je bent.
26 juli 2009 - 11:15