• http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75994
    Okay dat is haar. Wie kent haar allemaal ze komt gewoon uit NL. En ik ga haar binnenkort nog eens meeten. She's really amazing! En nouja ze heet dus eigenlijk Romy en is 14 jaar oud. Dus wie kent haar? Ik krijg binnenkort een sign van haar n_n [/proud]

    xox <3 *hugs*


    I do not hook up.

    Wauw...mooi meisje ! Lucky Girl Renee ! Nee ik ken dr niet maar nu wel ! Ze is echt mooi. Ben jaloers op jouw =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wat is de naam van haar Quizlet account? Als ze die heeft tenminste

    Kim @ Nee ze heeft geen quizlet ): Ik zal wel eens vragen of ze erop wil okay n_n

    Raquel @ Haha ze is cool maar wees niet jaloers n_n


    I do not hook up.

    nou ik ben het lekker wel ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Heb je de'r wel eens gezien of word dit de eerste keer?

    XD


    I do not hook up.

    Heb je de'r wel eens gezien of word dit de eerste keer?

    Eerste keer gaan we naar walibi. Ik heb haar alleen gezien via de webcam en haar broer ook. Maar ze is niet fake n_n


    I do not hook up.

    Als ze niet fake is wil je dan vragen waar ze zo'n zwat vleermuis-ding vandaan heeft? dat kettinkje? Ben namelijk echt fucking lang al der naar op zoek.

    Als ze niet fake is wil je dan vragen waar ze zo'n zwat vleermuis-ding vandaan heeft? dat kettinkje? Ben namelijk echt fucking lang al der naar op zoek.

    Zal ik doen hoor want zo'n ding wil ik ook want bijna iedereen loopt met zo'n ding!


    I do not hook up.

    En op die foto draagt ze een ding met een kersje eraan. Maar Kim als je hyves hebt kan je het haar zelf vragen ;)


    I do not hook up.

    En op die foto draagt ze een ding met een kersje eraan. Maar Kim als je hyves hebt kan je het haar zelf vragen ;)

    Ik doe het via jou,jij mijn postbode zijn 3x. xD

    (...)
    Ik doe het via jou,jij mijn postbode zijn 3x. xD

    Gott. x3


    I do not hook up.

    vet hip
    [/droogheid]


    when words fail, music speaks.

    Ja he [/levenloosheid]


    I do not hook up.

    Een van de weinige scene queens waarvan ik het haar niet overdreven vind. Geinig kleurtje..


    No growth of the heart is ever a waste