• Ik heb er zoveel last van.

    Niemand mag iets tegen me zeggen of ze zeggen het verkeerd. En dan, dan wil ik slagen.

    Vandaag bijvoorbeeld.

    Mijn beste vriend was bij me op bezoek geweest en samen met een vriendin hebben we gewoon wat rond gewandeld enzo.

    En op een gegeven moment moest ik me gewoon laten afzakken of ik had ze allebei gewoon geslagen.

    Ik vind dit zoo irritant, echt waar. Normaal zou ik zo iets nooit doen.

    Iemand die me begrijpt?

    Vooral tijdens 'de tijd van de maand'

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 20:07 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja :X

    Nee, niet echt. Ik heb dat niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heel soms... Maar dan ga ik schreeuwen en dat helpt wel een beetje.


    Your make-up is terrible

    Jah.. ik hou me meestal erg in dus ik kan nooit 1 seconde Chill zijn!


    all i need is love, all i get is homework

    Dat heb ik ook wel, en wel vaker ook. gelukkig richt ik mijn agressie alleen maar in woorden tot mensen. Ook al heb ik ook wel eens iemand een bloedneus geslagen. Je moet op een vechtsport gaan, kan je alles eruit gooien.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja.
    Alleen denk ik dat ik het niet zo erg heb als jou. Ik kan tegen een stootje, ik heb namelijk al best wel veel meegemaakt in mijn leven. (Alles goed, met mij, mocht je gaan denken..) Maar als ze me echt boos hebben, dan moet je me niet meemaken. Ik ga slaan, ik schop, ik trek, ik pak alles wat ik zie. Ik krijg een waas voor mijn ogen, en daarna moet ik altijd huilen. Hahaha. Maar, ik snap je, denk ik, een beetje.

    Ik denk dat het wel normaal is. Omdat iedereen het soms wel is heeft van die buien. Moet je niet te veel van aantrekken. Gaat wel over waaien ^^. En misschien kun je u vrienden er ook over verwittigen dat je er geen ruzie mee gaat krijgen?

    mss hb je een heel lichte ADHD
    &als dt niet zo is , er bestaan workshops om minder agressief te zijn als je er grg vanaf wil maar het zlf niet goed lukt
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Nee, maar dan heb ik wel zin om iedereen af te blaffen. (:


    A. ikmisje.

    Ik denk dat ik wel weet hoe dat komt. Je spreekt jezelf te weinig uit waardoor je, als je kwaad word, het liefst iedereen wil neer slaan. Dat kan ik wel :'). Misschien word het minder als je voortaan gewoon zegt wat je van iets denkt/vind. Dan krop je ook geen woede meer op.


    Wie du mir, so ich dir.

    Blijf af die sigareeeeetten bitcherd, en ik had beste vriendin gelezen en ik werd ff pist, en dan zag ik beste vriend staan en toen werd ik nog pister. Cedric, grr. Oke, grapje lief, ik ging lief doen over hem.

    Lekkere Cedric :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Dat had k ook wel eens ,, het is egt heel irritant .. ma toe was k et soo sat en ben k et een soort van afgeleerd .. dat klinkt een beetje idioot.. ma k heb een soort van geleerd dan tot 10 te telle .. en k weet dat klinkt super irritant en stom ens. ma et helpt egt .. .. als k soon soort "aanval agtig iets" heb dan ga k ff na mijn kamer.. dan probeer k aan leuke dinge te denke en als da nie lukt dan ff met mien hoofd onder water .. gwn om en beetje rustig te worde .. da helpt egt .. k hoop da je der wat aan hebt..xD:D

    Had ik ook, vooral 's morgens dan ben ik echt pist en moet je vooral geen commentaar op me te geven of ik word direct kwaad op diegene

    Maar slaan heb ik nooit gedaan


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Heb ik niet.
    Ik sla mijn vrienden wel en zij mij ook maar dat is altijd meer uit verveling. :']


    Mew <3