• Bill & Tom kaulitz hebben een kledinglijn,, maar als je een kledinglijn hebt, moet je ook modellen hebben.. is dit iets voor jouw schrijf je dan nu in!

    Dit verhaal gaat dus over Tom en Bill die een wat modellen zoeken voor hun kledinglijn..maar wat de meiden niet weten, dat Tom en Bill tevens ook opzoek zijn naar een vriendin..ze krijgen verschillende opdrachten, de ene of ze een Goed model zijn, waar het Tv progamma eigenlijk over gaat, en het andere of ze trouw,aardig, zijn..wie zal het lukken tot de laatste ronde?..alles lijkt Goed te gaan, totdat er vanalles gebeurd in het huis.. niemand kan erin.. maar er kan er ook niemand meer uit.. en wat als er een moordernaar in het huis is?.. de meiden worden gek en het voedsel raakt langzaam op wie zal het overleven? en wie zal in een pijnlijke dood sterven?..

    Het is een Triller/Horror verhaal..Overleef jij het??





    VOL!
    je kan altijd nog vragen naar een rolletje ;)

    Slotje?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 14:25 ]

    Voor de Titel Zal denken als ik er 1 weet zet ik hem meteen hier neer ;)

    Naam: Nickita
    achternaam: Mosley
    leeftijd: 18
    lengte: 1.70
    afkomst: Amerikaans
    karakter: vaak vrolijk kan een bitch zijn als het moet
    foto: http://farm1.static.flickr.com/6/86662184_b6c6172dcb.jpg
    tekstje:
    Whatzup xD Ik ben Nickita ik ben 18 jaar en altijd wel vrolijk maarja achter het lieve gezichte schuilt van binnen een bitch maar die komt alleen naar buiten als het moet door bijv voor me zelf op te komen
    ik hou van sk8ten en muziek ja ik ben een muziek verslaafde maar buiten dat doe ik ook graag dingen in de mode nu heb ik gehoord dat ze bij een een of ander kledinglijn modellen zoeken en ik heb me ingeschreven nu hopen dat ik mee mag doen en dat ik er goed genoeg voor ben lijkt me gewoon echt vet
    maar ik ga nu wand ik weet niks meer over me zelf te vertellen als je vargen heb of nog wat wil weten zeg je het maar later <3
    groep tom of bill: Tom

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 1:00 ]


    You can't touch music but music touch you

    naam: Gerranne
    achternaam: Ceelen
    leeftijd: 17
    lengte: 1.78
    afkomst: NL
    karakter: blij, spontaan, begrijpt veel problemen van anderen
    foto: http://www.moefz.nl/images/20070816_helenamattsson.jpg
    tekstje: ik ben Gerranne 17 jaar ben veel bij vrienden, luister veel muziek, kijk vaak naar modellen dingen op tv/internet en wil zo inspiratie opdoen voor zelf model te worden
    groep: Tom

    Naam:Nathalie
    achternaam: Carter
    leeftijd: 18
    lengte: 1.74
    afkomst: Engels
    karakter: Spontaan, aardig, erg optimistisch, ziet bijna altijd the brigth side of life, gelooft volgens animisme(dat alles een ziel heeft), als ze depressief is, is het goed depressief, is bijna altijd wel vrolijk en huppelt dan ook vrolijk rondjes om iedereen heen.
    foto:Nathalie
    tekstje:
    Hoi, hoi mensen ^^.
    Ik ben dus Nathalie (:. Ik ben 18, en soms doe ik iets met mode. Lgit eraan waar mensen mensen voor nodig hebben.. Soms schiet ik de foto's of ben ik het model dat ze nodig hebben...
    Voor de rest.. luister ik veel muziek (no music, no life), lees ik veel (dus heb ik een groot scala aan woordenkennis (:, en dat is leuk x']). Ik hou totaal niet van ruzie's, en ben dan ook meestal degene die mensen uit elkaar haalt.
    Mij zie je niet snel depressief, ik zie alles heel vrolijk enzo ^^. Ik ben dan vaak ook heel vrolijk ^^.
    Maar ik ga weer, de telefon gaat (:.
    See you later!
    Nathalie
    groep tom of bill: Bill

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 16:22 ]


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Naam: Anna
    achternaam: Delorice
    leeftijd: 17
    lengte: 1,73
    afkomst: Spaans, Duits, en voor een kwart Indonesisch[haar moeder is half spaans half indonesisch]
    karakter: Spontaan, Bitchy, Brutaal, Zegt voordat ze denkt, modebewust, flirterig, afentoe lief, kan verlegen zijn als het haar uitkomt.
    foto: http://www.n2o.co.uk/models/imgs/24455_1.jpg
    tekstje:
    Hallo, Mijn naam is Anna D. Als je me bij mijn achternaam aanspreekt breek ik je botten en laat je in zoutzuur zakken. Ik haat mijn achternaam. Veel te kakkerig. Maar goed, ik ben 17 jaar, heb lange bruine krullen en groenblauwe ogen die je lijken uittedagen. Tenminste zo noemen mijn vrienden het. Ik luister veel muziek, vooral electro en pop, maar soms ook softe liefdesliedjes. Ik heb een verslaving aan lezen, ik heb op 15 jarige leeftijd de hele volwassen afdeling van de bied uitgelezen, en teken ik veel. Vooral veel kleren. Ik heb daar van mijn kleine zusje een tekenboek voor gekregen dat eigenlijk best kinderachtig is, maar goed.. Ik kleed me emo-achtig, vooral om me te onderscheiden van mijn familie, maar als ik wil kan ik me ook deftig kleden. Als ik de kans krijg geef ik zo honderden euros uit aan kleding. Natuurlijk mijn vader's geld, maar he, ik mag er dingen mee doen, dus waarom niet.
    groep tom of bill: BILL(H)


    Dignity :D The Only Real One

    Naam: Kim
    achternaam: Halliwel
    leeftijd: 18
    lengte: 170
    afkomst: Nederlands/Duits
    karakter: Lief, eigenwijs, Sportief, Behulpzaam
    foto: http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg
    tekstje:

    Hey mensies,
    Ik ben dus Kim. Achternaam is Halliwel. Me ma is Duits en me pa is Nederlands. Ik ben 18 jaar oud. Woon in Duitsland. Ik ben 170 cm. Ik draag het meeste strakke kleding maar in de weekend soms wijde kleding. Mijn karakter is lief, bhelupzaam, eigenwijs en ik ben erg sportief. Ik ben een dierenliefhebber. Ik hou van uitgaan, feestjes, het strand en shoppen.
    groep tom of bill: Bill

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 17:42 ]

    Naam: Michelle
    achternaam: Green
    leeftijd: 18
    lengte: 1.75
    afkomst: Franse/Duitse Afkomst
    karakter: Lief, Grappig, Hyper actief, Soms bitchy, Soms egoïstisch, Behulpzaam, Snel bezorgd, Sportief.
    foto: Michelle ^^
    tekstje:
    Hii Lekkertje ^^!
    Ik ben Michelle Green en ben 18 jaar. Mijn beide ouders zijn frans maar m'n oma is Duits dus heb ik ook Duits bloed, verder ben ik in Duitsland geboren. Ik ben erg sportief en loop dan het liefst twee keer in de week hard. Ik bespeel ook twee instrumenten namelijk gitaar en piano. Ik ben full time model en krijg nu een opdracht bij de Kaulitz twins die een eigen kledinglijn hebben ontworpen, eerlijk gezegdben ik heel benieuwd hoe het eruit ziet! Nu even wat over mijn karakter. Ik ben erg snel bezorgd en help mensen graag, soms kan ik wel egoïstisch zijn en bitchy. Maar verder ben ik ook heel lief en hyper actief. En natuurlijk hou ik veel van shoppen en jongens net als andere meisjes.
    Byez<3
    groep tom of bill: Tom<3