• En toen ging ik dood van het lachen. Omdat hij op msn de hele tijd een venstertje kreeg over baarmoederhalskanker. Waardoor hij spontaan tegen zijn laptop begon te vertellen over dat hij geen baarmoeder heeft dus hij niet telkens dat vakje moet laten verschijnen. Maar anyway; Iemand nog van zo'n domme broers? (:

    Ik heb geen broer. Maar mijn zus zit ofwel heel de tijd te lachen bij filmpjes die ze ziet, ofwel soms te huilen, ofwel soms te praten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whihi x'D
    En ik denk dat ik mijn broer makkelijk overtref met dom-zijn n.n

    Dat doet mijn broer dan nog net niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn broer praat gewoon tegen zichzelf. Laatst ik moest naar de w.c. Ik liep langs zijn kamer, hoorde ik hem zeggen: 'Oohjaa, lekker.' En kreunen ook nog. Maar ook hoorde ik hem wel eens vloeken enzo. Maar was wel grappig.
    En ik hoorde van een vriendin van mij, zij kwam mijn broer tegen in de supermarkt en zag ze hem in zichzelf te praten. Ze zei dat hij zei iets van: 'Hoe moet ik het tegen je zeggen? Je weet dat ik je niet kwijt wil.' En toen dacht ik: 'Heeft hij een vriendin o.O?'
    Maar mijn broer is wel eens zo xD


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    yourFREAK schreef:
    Mijn broer praat gewoon tegen zichzelf. Laatst ik moest naar de w.c. Ik liep langs zijn kamer, hoorde ik hem zeggen: 'Oohjaa, lekker.' En kreunen ook nog. Maar ook hoorde ik hem wel eens vloeken enzo. Maar was wel grappig.
    En ik hoorde van een vriendin van mij, zij kwam mijn broer tegen in de supermarkt en zag ze hem in zichzelf te praten. Ze zei dat hij zei iets van: 'Hoe moet ik het tegen je zeggen? Je weet dat ik je niet kwijt wil.' En toen dacht ik: 'Heeft hij een vriendin o.O?'
    Maar mijn broer is wel eens zo xD

    Oke man. Dat is pas raar Oo"

    hahaha. xd'
    ik heb wel 2 broers maar eigenlijk nog niks opgemerkt?


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik heb 2 broers, maar die doen altijd wel dom xd. Vooral mijn broer van 18, die is eerder gemeen xd. Gaat hij me pesten :o!


    you're my favourite part of the day ~

    xSkynight schreef:
    Ik heb 2 broers, maar die doen altijd wel dom xd. Vooral mijn broer van 18, die is eerder gemeen xd. Gaat hij me pesten :o!

    Volgens mij lijkt het echt geweldig om 2 broers te hebben ;O En dan nog eentje dat ouder is ;O.

    Doet de mijne ook & ook tegen de tv x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    ik zou in ieder geval plat gaan :'D


    -

    Hmm... Nou, mijn broer praat zover ik weet niet tegen zich zelf of zijn pc. Ik wel, ik spreek mijn gedachtes hard op, zelfs als ik het niet wil. Buiten op de fiets doe ik het wel eens perongeluk, dan schaam ik me dood :C Maar goed, iedereen praat toch wel eens tegen zich zelf? ^^


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Hmm... Nou, mijn broer praat zover ik weet niet tegen zich zelf of zijn pc. Ik wel, ik spreek mijn gedachtes hard op, zelfs als ik het niet wil. Buiten op de fiets doe ik het wel eens perongeluk, dan schaam ik me dood :C Maar goed, iedereen praat toch wel eens tegen zich zelf? ^^


    Hé, wait a minute. Nou ik er over nadenk praat ik ook tegen de pc, eigenlijk tegen alles wat me irriteert. n.n


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Hé, wait a minute. Nou ik er over nadenk praat ik ook tegen de pc, eigenlijk tegen alles wat me irriteert. n.n

    Haha. Maar dat heb ik ook wel [dus eigenlijk moet ik niet met mijn broertje lachen]. Want ik zelf praat ook wel tegen mezelf als ik buiten op straat loop. Of zelfs tegen de ijskast. Maar dat moet eigenlijk niemand weten [a]

    Ik heb geen broer..
    Maar ik praat wel zelf tegen bijna alles wat ik zie (laptop, tv, gsm, Ipod, posters, pen, eten, planten, ...)

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    mijn broertje tegen zijn xbox


    Love is the movement <3