• Naar schijnt had Michael Jackson nóg een kind, Omer Bhatti.
    Omer zat bij de herdenkingsdienst helemaal vooraan naast de familie Jackson en leek verdacht veel op Michael. En niet alleen op hem, ook op Prince II.
    Michael maakte in 2004 aan vrienden bekend dat hij een one-night-stand had met een vrouw uit Noorwegen.
    Omer en Michael hebben elkaar voor het eerst in 1996 ontmoet, en MJ was meteen onder de indruk van zijn danspasjes. Hij werd één van zijn achtergronddansers.

    Bron: hln.be

    Aanvullende info van het topic van Hush
    Tijdens de herdenkingsdienst voor Michael Jackson zat de 25-jarige Omer Bhatti op de eerste rij, pal naast de familie Jackson. De jongen zou veel gelijkenissen met de King of Pop vertonen. Volgens vrienden van Jackson heeft de zanger in 2004 aan hen verteld dat hij jaren terug een geheime liefdesbaby had gekregen. In 1984 zou de popster een one-night-stand hebben gehad in Noorwegen, waarna hij twee medewerkers naar Oslo stuurde om de zwangere vrouw te ondersteunen. Bhatti treed in Noorwegen veelvuldig op als rapper en danser en kan Jacksons pasjes feilloos nadoen. De jongeman zou nu bereid zijn een DNA-test te ondergaan om de waarheid boven tafel te krijgen. De familie van Michael Jackson wil het verhaal niet bevestigen, noch ontkennen. Pia, de moeder van Omer, onthulde: "Hij was de King of Pop. Maar voor ons was hij zoveel meer." Volgens de Britse krant The Sun zou het contact tussen Jackson en zijn 'vierde kind' altijd heel hecht zijn geweest. Tijdens de herdenkingsdienst zat hij dan ook op de eerste rij, terwijl andere wereldberoemde sterren achterin de zaal moesten plaatsnemen. De ouders van Omer hebben beiden voor de popster gewerkt, als chauffeur en nanny.

    bron

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juli 2009 - 16:19 ]


    ok

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Ik dacht het eerst ook, maar ze hebben mij verteld dat het nummer een groupie nummer is.
    Zou toch heel goed kunnen?

    Wel neeh,Michael zingt in het liedje over wat Prins chareles zegt over Prinses Diana.Je begrijpt ook dat Koningen,prinsen enzo als je daar over zingt (en in Dirty Diana is het het niet bepaald positief wat hij zingt over chareles) dat dat strafbaar is.Dus heeft Michael gezegt dat het over groupie gaat.En Michael weet al die dingen van Chareles omdat hij en Diana beste vrienden waren.


    I need you like a heart needs a beat

    3 denk ik


    ??????????

    Chewsty schreef:
    (...)
    Wel neeh,Michael zingt in het liedje over wat Prins chareles zegt over Prinses Diana.Je begrijpt ook dat Koningen,prinsen enzo als je daar over zingt (en in Dirty Diana is het het niet bepaald positief wat hij zingt over chareles) dat dat strafbaar is.Dus heeft Michael gezegt dat het over groupie gaat.En Michael weet al die dingen van Chareles omdat hij en Diana beste vrienden waren.

    Dan leer ik bij vandaag! xD


    Your Butt is Mine!

    Die Omer Bhatti is wel donker, en toen Michael 25 was, had hij nog zijn donkere huidskleur. Dus het zou best kunnen. Ik wacht op de uitslag van de D&A test.


    you're my favourite part of the day ~

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Dan leer ik bij vandaag! xD


    hij zingt de gesprekken die charles en diana hadden, hij vond haar een hoer omdat ze zo modern was en omging met hippe artiesten.
    Die jongste zoon is trouwens niet van charles, dat rossseke, die harry.
    Ene zin komt daar ook in terug van de echte papa van harry:
    michael zingt:

    she is not comming back because she is sleeping with me
    dat is een zin die de minnaar van diana( de echte papa van harry aan de telefoon tegen die charles zei


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    (...)

    hij zingt de gesprekken die charles en diana hadden, hij vond haar een hoer omdat ze zo modern was en omging met hippe artiesten.
    Die jongste zoon is trouwens niet van charles, dat rossseke, die harry.
    Ene zin komt daar ook in terug van de echte papa van harry:
    michael zingt:

    she is not comming back because she is sleeping with me
    dat is een zin die de minnaar van diana( de echte papa van harry aan de telefoon tegen die charles zei)

    Die zin vind ik net geweldig in Dirty Diana!


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Die zin vind ik net geweldig in Dirty Diana!

    zie maar is


    I need you like a heart needs a beat

    http://www.youtube.com/watch?v=RgV9CTTymTA

    Hij lijkt echt op hem hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=RgV9CTTymTA

    Hij lijkt echt op hem hoor.

    Amai Oo'
    Die begint zelfs passen te doen die Michael ook doet.


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    (...)
    Amai Oo'
    Die begint zelfs passen te doen die Michael ook doet.

    ^^, maar hij llijkt teveel op blanket, misschien is het wel gewoon de echte vader van het dekentje.[/oke ik hou al op]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    ^^, maar hij llijkt teveel op blanket, misschien is het wel gewoon de echte vader van het dekentje.[/oke ik hou al op]

    Waaaaaat,die is vergezocht,maar ik vind hem inderdaad ook heel hard lijken op blanket.Maar dan denk ik eerder dat Omer de zoon is van Michael.(de broer dus van Blanket enzo)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 18:00 ]


    I need you like a heart needs a beat

    xSkynight schreef:
    Die Omer Bhatti is wel donker, en toen Michael 25 was, had hij nog zijn donkere huidskleur. Dus het zou best kunnen. Ik wacht op de uitslag van de D&A test.
    idd.

    maar die andere kinderen (Londen & Prince I & Prince II) kunnen zijn biologische kinderen nie tzijn. want zijn pigment zit nog steeds in zijn zaadcellen, zeg maar. dus kunnen die kindjes nooit helemaal blank zijn.


    Sweet dreams will come true.

    xSTARGIRL schreef:
    (...)idd.

    maar die andere kinderen (Londen & Prince I & Prince II) kunnen zijn biologische kinderen nie tzijn. want zijn pigment zit nog steeds in zijn zaadcellen, zeg maar. dus kunnen die kindjes nooit helemaal blank zijn.

    Paris.
    En ow jawel dat kan wel degelijk.^^ Het is mogelijk, maar het gebuert niet vaak, en dan nog ze zijn niet wit, die twee zijn ook getint.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xSTARGIRL schreef:
    (...)idd.

    maar die andere kinderen (Londen & Prince I & Prince II) kunnen zijn biologische kinderen nie tzijn. want zijn pigment zit nog steeds in zijn zaadcellen, zeg maar. dus kunnen die kindjes nooit helemaal blank zijn.

    Niet vergeten hun biologishe mama zou naar het schijnt blank zijn hé.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 18:11 ]


    I need you like a heart needs a beat

    xSTARGIRL schreef:
    (...)idd.

    maar die andere kinderen (Paris & Prince I & Prince II) kunnen zijn biologische kinderen nie tzijn. want zijn pigment zit nog steeds in zijn zaadcellen, zeg maar. dus kunnen die kindjes nooit helemaal blank zijn.


    Sweet dreams will come true.