• Naar schijnt had Michael Jackson nóg een kind, Omer Bhatti.
    Omer zat bij de herdenkingsdienst helemaal vooraan naast de familie Jackson en leek verdacht veel op Michael. En niet alleen op hem, ook op Prince II.
    Michael maakte in 2004 aan vrienden bekend dat hij een one-night-stand had met een vrouw uit Noorwegen.
    Omer en Michael hebben elkaar voor het eerst in 1996 ontmoet, en MJ was meteen onder de indruk van zijn danspasjes. Hij werd één van zijn achtergronddansers.

    Bron: hln.be

    Aanvullende info van het topic van Hush
    Tijdens de herdenkingsdienst voor Michael Jackson zat de 25-jarige Omer Bhatti op de eerste rij, pal naast de familie Jackson. De jongen zou veel gelijkenissen met de King of Pop vertonen. Volgens vrienden van Jackson heeft de zanger in 2004 aan hen verteld dat hij jaren terug een geheime liefdesbaby had gekregen. In 1984 zou de popster een one-night-stand hebben gehad in Noorwegen, waarna hij twee medewerkers naar Oslo stuurde om de zwangere vrouw te ondersteunen. Bhatti treed in Noorwegen veelvuldig op als rapper en danser en kan Jacksons pasjes feilloos nadoen. De jongeman zou nu bereid zijn een DNA-test te ondergaan om de waarheid boven tafel te krijgen. De familie van Michael Jackson wil het verhaal niet bevestigen, noch ontkennen. Pia, de moeder van Omer, onthulde: "Hij was de King of Pop. Maar voor ons was hij zoveel meer." Volgens de Britse krant The Sun zou het contact tussen Jackson en zijn 'vierde kind' altijd heel hecht zijn geweest. Tijdens de herdenkingsdienst zat hij dan ook op de eerste rij, terwijl andere wereldberoemde sterren achterin de zaal moesten plaatsnemen. De ouders van Omer hebben beiden voor de popster gewerkt, als chauffeur en nanny.

    bron

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juli 2009 - 16:19 ]


    ok

    SleepingSun schreef:
    (...)
    25 jaar gelden was hij 25, of begrijp ik je nu verkeert.
    Ja. Je begrijpt me verkeert. xd


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Maar ik bedoel die onvruchtbaarheid xd

    Nou, eigenlijk is MJ gewoon god maar dat moet je gehiem houden


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ja,^^ hij werd op zijn 5de4 onvruchtbaar, denk ik dan/
    Nou hoe kan hij dit kind dan krijgen?xd


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Nou hoe kan hij dit kind dan krijgen?xd

    Ach, hij is vast niet onvruchtbaar, en als hij het wel is was het een godswonder.:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ach, hij is vast niet onvruchtbaar, en als hij het wel is was het een godswonder.:Y)
    Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven. :W Haha hij is een legende. (cat)


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven. :W Haha hij is een legende. (cat)

    Je moet niks geloven.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Je moet niks geloven.^^
    Ook niet in mezelf? (aa) Sorry off topic. ;x


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Ook niet in mezelf? (aa) Sorry off topic. ;x

    Dat zou ik helemaal niet doen asl ik jou was. ^^ doe ik ook niet. En mijn aanvullende info.-Proud-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Dat zou ik helemaal niet doen asl ik jou was. ^^ doe ik ook niet. En mijn aanvullende info.-Proud-
    Weetje dat ik jou helemaal niet snap xd


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Weetje dat ik jou helemaal niet snap xd

    Weetje, dat je als goeie mod off topic aan het gaan bent, stout hoor. en ach je bent niet de eerste die het zegt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Weetje, dat je als goeie mod off topic aan het gaan bent, stout hoor. en ach je bent niet de eerste die het zegt.
    Nou, dan gaan we toch pb'en ;x


    when words fail, music speaks.

    Dat is best wel.. Heftig.


    Scream for mercy!

    Hush schreef:
    (...)
    Ja,^^ hij werd op zijn 5de4 onvruchtbaar, denk ik dan/


    huh? o.o
    5de4? o.o


    your eyes are like stars in the night.

    old news:X

    Lieve mensjes, waar ging Billy Jean dan over...

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 16:39 ]


    You can never wear to much black

    Welpje schreef:
    old news:X

    Lieve mensjes, waar ging Billy Jean dan over...

    In Billy jean wordt verteld over een jonge vrouw die een brief naar Jackson stuurt, waarin ze de hem vertelt dat hij de vader van één kind van haar tweeling is. Jackson ontving wel meer van zulke brieven en kende de schrijfster niet. Hij negeerde de brief daarom. De vrouw stuurde nog meer brieven naar Jackson, waarin ze vertelde dat ze van hem hield en met hem wilde zijn. Ze schreef over hoe gelukkig ze zouden zijn met het samen opvoeden van het kind.

    Najah en zo is Billy jean onstaan


    I need you like a heart needs a beat