• Naar schijnt had Michael Jackson nóg een kind, Omer Bhatti.
    Omer zat bij de herdenkingsdienst helemaal vooraan naast de familie Jackson en leek verdacht veel op Michael. En niet alleen op hem, ook op Prince II.
    Michael maakte in 2004 aan vrienden bekend dat hij een one-night-stand had met een vrouw uit Noorwegen.
    Omer en Michael hebben elkaar voor het eerst in 1996 ontmoet, en MJ was meteen onder de indruk van zijn danspasjes. Hij werd één van zijn achtergronddansers.

    Bron: hln.be

    Aanvullende info van het topic van Hush
    Tijdens de herdenkingsdienst voor Michael Jackson zat de 25-jarige Omer Bhatti op de eerste rij, pal naast de familie Jackson. De jongen zou veel gelijkenissen met de King of Pop vertonen. Volgens vrienden van Jackson heeft de zanger in 2004 aan hen verteld dat hij jaren terug een geheime liefdesbaby had gekregen. In 1984 zou de popster een one-night-stand hebben gehad in Noorwegen, waarna hij twee medewerkers naar Oslo stuurde om de zwangere vrouw te ondersteunen. Bhatti treed in Noorwegen veelvuldig op als rapper en danser en kan Jacksons pasjes feilloos nadoen. De jongeman zou nu bereid zijn een DNA-test te ondergaan om de waarheid boven tafel te krijgen. De familie van Michael Jackson wil het verhaal niet bevestigen, noch ontkennen. Pia, de moeder van Omer, onthulde: "Hij was de King of Pop. Maar voor ons was hij zoveel meer." Volgens de Britse krant The Sun zou het contact tussen Jackson en zijn 'vierde kind' altijd heel hecht zijn geweest. Tijdens de herdenkingsdienst zat hij dan ook op de eerste rij, terwijl andere wereldberoemde sterren achterin de zaal moesten plaatsnemen. De ouders van Omer hebben beiden voor de popster gewerkt, als chauffeur en nanny.

    bron

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juli 2009 - 16:19 ]


    ok

    Welpje schreef:
    old news:X

    Lieve mensjes, waar ging Billy Jean dan over...
    Niet over die vrouw in ieder geval. Bill Jean was 'ongewenst' En als dit verhaal al klopt zoals het verteld is, dan komt het niet overeen met het nummer :'). Maar michael die geen kinderen kon krijgen, zoiets kon ik me ook vaag herrineren. Maarja who cares ik hoop dat de media die arme familie nu eidenlijk is een beetje met rust laat...


    Wie du mir, so ich dir.

    ik las het net ook op msn en ik vindt het eigelijk best wel cool

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Niet over die vrouw in ieder geval. Bill Jean was 'ongewenst' En als dit verhaal al klopt zoals het verteld is, dan komt het niet overeen met het nummer :'). Maar michael die geen kinderen kon krijgen, zoiets kon ik me ook vaag herrineren. Maarja who cares ik hoop dat de media die arme familie nu eidenlijk is een beetje met rust laat...

    Jah zoals ik al in mijn vorige reactie zij waar Billy jean overgaat komt het zeker niet overeen met dit verhaal.
    En ik vind ook dat die familie en vooral die kinderen wel wat rust verdienen.


    I need you like a heart needs a beat

    En die zoon is nieteens zo lelijk :')


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    En die zoon is nieteens zo lelijk :')

    Pak hem! [/sorry die moest even.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gg die roddels gaan nog lang nie stoppen;
    maar hoeveel zijn er echt van waar? :X
    omdeduur weetge niemeer wa te geloven hoor.:S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    keej


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dit kan toch niet?
    Srry? maar nu gaan ze precies zo veel zeggen!


    Your Butt is Mine!

    Ja, heb ik gelezen. hij ziet er nog best goed uit :3


    Destroy what destroys you.

    Zo. Dat is een verassing. o_o


    You move me ......... Kurt

    vndaar mss de song dirty diana :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 21:14 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Astridx3 schreef:
    Ja, heb ik gelezen. hij ziet er nog best goed uit :3

    Inderdaad :'D.


    ok

    Zou wel cool zijn hehe :P


    Life is hard and then we die

    Seel schreef:
    vndaar mss de song dirty diana :Y)

    Dirty Diana heeft daar helemaal niets mee te maken.
    Dirty diana gaat over Prinses Diana.


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    (...)
    Dirty Diana heeft daar helemaal niets mee te maken.
    Dirty diana gaat over Prinses Diana.

    Ik dacht het eerst ook, maar ze hebben mij verteld dat het nummer een groupie nummer is.
    Zou toch heel goed kunnen?


    Your Butt is Mine!