• -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 14:15 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Dat is echt wel superkut voor je!
    veel sterkte. (:


    None but ourselves can free our minds.

    wow wat een verhaal :S ik vind het heel rot voor je Ö ! vooral van ja vader ...
    veel sterkte!
    x.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Heeeel veel sterkte. (ll')
    Wat een bitch is die vriendin van je vader zeg o.ô


    ok

    Wow.. Nou voel ik me opeens zo.. Verwent. :|

    Gecondroleert, en echt heel veel sterkte!<3


    Scream for mercy!

    Mensjes, ik lees jullie reactie's net allemaal, en allemaal super bedankt <3 Ik vind het erg aardig dat jullie mij sterkte wensen, want ik heb het wel nodig eigenlijk :'$ En met mijn moeder praat ik er al super veel over hoor, zij is er ook kapot van dat mijn vader ons dit aan doet. Dus praten met mijn moeder en broer doe ik veel. En ik reken niet meer dat het goed komt tussen mijn vader en ons. Ik heb het er gewoon moeilijk mee aan de gedachte van dat ik hem nu kwijt ben, en tegelijke tijd mijn opa. =[

    maar allemaal bedankt!(H)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ken dat soort mensen(ik heb het nu over die vriendin van je vader)
    Die wilt jou vader voor zichzelf alleen, en is bang dat jij alle aandacht van je vader gaat opvragen, dus probeert ze jou vader van jou en je broer af te pakken >.<
    Je moet proberen je vader weer van haar af te pakken;)
    Want je mag haar echt niet laten winnen, zulke mensen verdienen dat niet >.<
    Verder erg veel sterkte, het is erg kut als je opa overleden is en je vader ook opeens bijna geen aandacht voor je besteed vanwege zo'n kutwijf -__-"
    Erg veel sterkte, hopelijk gaat het over een par dagen wat beter met je(H)(flower)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 20:02 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik wens je heel veel sterkte, meid. <'3


    A. ikmisje.

    Geen woorden voor, dude... Dat mens heeft iets verkeerds gerookt, je pa rookt mee en je opa geeft dan ook nog de pijp aan Maarten...
    Ik kan je maar 1 ding geven;
    hughughughughug
    sterkte (flower)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    echt sterkte

    Heel erg veel sterkte meid<3(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het echt erg voor je, om 2 mensen in 1 klap te verliezen, zeg maar.
    Het lijkt mij dat je je vader begint te haten? In ieder geval haat ik de mijne, en de reden wil je niet weten.
    De band tussen mij en mijn vader zit echt op een randje, terwijl we eerst heel erg goed op konden schieten.
    Het enige wat ik voor je kan doen, is je super veel sterkte wensen <33. En ik kan me voorstellen hoe je je voelt, als je vader niet meer naar je omkijkt..


    you're my favourite part of the day ~

    Omygosh! Oo
    Dat is echt een kutwijf.
    Zoiets wens je zelf je aartsvijand niet toe
    Veel sterkte. <3


    You'll never dream alone. <3

    Veel sterkte meisje!<33

    Maar je moet proberen jou vader terug te krijgen!
    Tesamen met je broer!
    En proberen met je hele familie erover praten
    En proberen met heel je familie uw vader tegen haar op te krijgen.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Jeeeeeeeetje meid.
    Ik snap hoe vreselijk het is als er een dierbare overlijdt, en als je dan ook nog eens aan bijna niemand je steun kwijt kan. (Mijn vader is overleden en toen vonden 'vriendinnen' dat ik me aanstelde in de loop van de tijd)
    Ik herken jouw gevoelens echt heel goed. Het is vreselijk voor je. Mijn enige tip is om het van je af te schrijven, wat je net ook deed. Dat kan erg opluchten. Ik snap het wel, heel goed zelfs. Probeer er doorheen te komen met je broer. Ik wens je heel erg veel sterkte! <3


    -