• Heey

    Ik zoek al een tijdje een baggy spijkerbroek, maar ik kan ze nergens vinden.

    Ik draag nu al 5 jaar skatebroeken van Overseaz, en die ben ik nu wel aardig zat en aangezien ik niet zo hou van dat strakkere dacht ik aan een baggy jeans!

    Weten jullie waar je ze kan kopen? (het liefst een beetje in de buurt van overijssel maar anders is het ook goed)!

    Ik ga morgen met een vriendin naar Zwolle dus als jullie daar winkels weten met leuke baggy spijkerbroeken, vertel het! :3

    Edit:
    http://img19.imageshack.us/img19/7830/baggyr.jpg
    zoiets als dit! ^^

    xx

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 14:15 ]


    dream, dare, fly!

    je hebt er een paar bij de new yorker.. maar die zijn 40 t/m 50 euro.. Echt heel jammer want ik vind ze heel leuk :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wat zijn baggy spijkerbroeken presies?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    In een Hip-hop winkel ofzo? x]

    MissShinoda schreef:
    je hebt er een paar bij de new yorker.. maar die zijn 40 t/m 50 euro.. Echt heel jammer want ik vind ze heel leuk :x


    grr en de New Yorker heb je net niet in Zwolle :')
    maar daar kan ik in de vakantie nog wel eens heen, ik wil nu eens wat anders dan een skatebroek :')


    dream, dare, fly!

    Koop een spijkerbroek die te groot is en doe er een riem in.

    xRapunzel schreef:
    Koop een spijkerbroek die te groot is en doe er een riem in.


    Dat is ook een goed idee, thx!


    dream, dare, fly!

    MissShinoda schreef:
    je hebt er een paar bij de new yorker.. maar die zijn 40 t/m 50 euro.. Echt heel jammer want ik vind ze heel leuk :x



    dat is goedkoop :|

    *rent naar de newyorker*

    screamlauder schreef:
    (...)


    dat is goedkoop :|

    *rent naar de newyorker*

    Goed koop?Ik heb 3 spijkerbroeken voor + 30 euro


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    MissShinoda schreef:
    je hebt er een paar bij de new yorker.. maar die zijn 40 t/m 50 euro.. Echt heel jammer want ik vind ze heel leuk :x
    Ik draag nu een broek van 135 euro ;x


    when words fail, music speaks.

    Die zoek ik al zo lang Ö.


    ok

    ik luv skinny's die baggie dingen zijn oo weird. en sommige staan ze ook niet goed


    Love is the movement <3

    C&A, New Look, Jeans House (of zo iets), Cool Cat, H&M, Zeb, Chillout, ... Daar vind je er hoogstwaarschijnelijk wel 'n paar.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb de mijne bij de Jeans Centre vandaan, voor 50 euro, maar het is merk he x'D
    Die zit in Enschede, en dat is in Overijssel (A)
    Je moet gwn naar een verkoper daar gaan en vragen of ze ook wijdere spijkerbroeken hebben x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    Ik heb de mijne bij de Jeans Centre vandaan, voor 50 euro, maar het is merk he x'D
    Die zit in Enschede, en dat is in Overijssel (A)
    Je moet gwn naar een verkoper daar gaan en vragen of ze ook wijdere spijkerbroeken hebben x'D


    thank you!
    ik ga morgen maar even hier in Kampen bij de Jeans Centre kijken want vanmiddag in Zwolle was niks leuks of alles was al op --'


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    thank you!
    ik ga morgen maar even hier in Kampen bij de Jeans Centre kijken want vanmiddag in Zwolle was niks leuks of alles was al op --'

    No thnx, ik weet hoe kud het is als je geen leuke spijkerbroeken kan vinden x'D [/had dat zelf ook]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42