• Heey (cat), net was ik in de tuin, en hoor ik mijn kat ineens miauwen enzo. Dus ik kijken. Zit er een andere kat op de schutting. Gewoon precies hetzelfde als die van ons. Dus ik die er vanaf halen. Heb ik er een tijdje mee gelopen, toen zette ik hem weer neer, en ik liep weg. Liep ie me achterna. Toen kwam onze kat er weer aan. En die kreeg helemaal een dikke staart enzo. Toen zaten ze op een afstandje naar elkaar te kijken, nou, uiteindelijk heb ik die andere kat opgepakt, en achter in de tuin een beetje in de bosjes gezet. Dan kon ie weg. Maar toen kwam hij me weer achterna. Nu zitten beide katten buiten, tenminste, toen ik wegging. Maar ik vind het dan zo moeilijk. Misschien in het wel een zwerfkat, ik ken ook niemand in de buurt die een zwarte kat heeft. En ik zit hier nu met tranen in mijn ogen, want ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan hem moeilijk binnenlaten. Wat die wel probeerde. Wat moet ik nou doen? (huil)
    -x-

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 18:06 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wij hebben zwerfkatten opgevoedt. Ze kwamen toevallig naar ons, en toen hebben we ze etn enal gegeven, en na een paar maand waren die katten zo tam..^^ helaas zijn zeer nu niet meer..=S


    Get outta my head!

    Heb ik ook eens meegehad maar dan met een mini exemplaar x).
    Maar ik wist wel van wie het katje was en heb het daar af gezet en toen liep het naar z'n moeder. Cjoewt ^^.
    Ie wou ook heel de tijd binnen komen en als ie binnen was begon hij zich te verstoppen enz. En toen heb ik hem gewoon buiten op mijn schoot genomen. Misschien moet je er een foto van trekken en op internet zetten ??


    I found myself in Wonderland.

    eerst met je ouders overleggen wat die ervan vinden. en het beste is dat je hem gewoon zo laat lopen, het hoeft geen zwerfkat te zijn, maar misschien van nieuwe mensen in de buurt?, of dat een van de buren een nieuwe kat hebben?, als hij er bijv. over 2 dagen nog de heletijd bij je huis rondloopt, en ook niet weg gaat, zou je de dierenambulance kunnen bellen. of de kat houden :P

    xx

    Opvoeden kan denk ik niet. Nah, misschien ook wel. Ik weet niet hoe het met onze andere kat gaat dan. Misschien gaat ie zich dan verstoten voelen ofzo. Ik ga even kijken waar ze nu zijn.. Dankjullie : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Vraag aan je ouders of ze de moeite willen nemen om 'm op te voeden?
    Je kunt hem ook nog altijd naar het asiel brengen, fsoo.


    ok

    Geef ze wat eten en spul tegen beestjes enzo, en je hebt nog een poes :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dierenambulance? =)


    I solemny swear i am up to no good