veel mensen dromen over Twilight :'O
ik toevallig ook :'D
maar goed, er was oorlog bij mij op school tussen de weerwolven, en de vampieren, en ik was als enige een "normaal" mens en toen had Edward zo vlaggetje met -Team Edward- erop in z'n handen, en Jacob met -Team Jacob- en toen moest ik dus zo gaan kiezen, en dat kon ik niet. Dus ik trok heel schijnheilig een vlaggetje met -Team Zwitserland- uit me zak, en Edward was boos, en wou me bijten, maar ik was hard weggerend, en had me opgesloten in de meisjes wc. Edward was opeens heel beleefd en bleef buiten staan tot ik eruit kwam. en toen riep ik "Team Jacob! 'cuz Edward sucks" en toen moest ik weer gaan rennen voor me leven, en Jacob was opeens veranderd, en ik ging op z'n rug. We rende van Nederland naar La Push (ja, we rende over het water hoe cool?) en onderweg was ik er 8385475675467359089x afgevallen (ik weet, dat is veeel, je zou het maar op je bankrekening hebben, damn ben ben je schathemmeltjerijk, maar goed daar ging het niet over) en toen kwam Jacob naar me toe, en hadden we onze eerste kus, en toen zei hij Ik hou van jou, en toen werd ik wakker '-.-
[ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 15:47 ]
Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.