Dat schreef ik toen ik nog fan was van Tokio hotel.Maar ik denk dat ik het interview toen gewoon onduidelijk vond.En van mijn part zijn ze alle 4 maagd.Hun leven
Tom: tja we hebben allemaal geen vriendin daar is gewoon weinig tijd voor maar ik maak wel tijd voor meisjes tussen de concerten door if you know what I mean.. de anderen maken er gewoon geen tijd voor ze hebben allemaal nog maar een paar keer seks gehad dus de meisjes komen natuurlijk allemaal naar mij! haha
Er staat toch juist dat ze maar een paar keer seks hebben gehad?
bwoa denk logisch na als ik een superster zou zijn en vb met vriendinnen vn me een nieuwe "pcd" groep zou zijn zou ik er ook van profiteren hoor en etrwijl de schijn op houden dat ik maagd ben
Tom zei; We hebben allemaal al eens sex gehad, buiten georg die is nog maagd(niet dat ik dat geloof ) Bill en Gustav hebben nog niet meer als 3x sex gehad
Dus komen alle meisjes naar mij ;') (ego dat dat kind heeft ego )
een interview was da tom sei dat bill en gistav ontmaagd sijn.. mijn mening: tiss een gesvchreve interview wie segt dat het geen roddeel is? ik seg van wel!! tom soun bill tog nooit verade!!
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.