• hy in zo'n loopbal van de trap is gevallen?

    Ik vind het echt zielig. Is me net gebeurt 0_0
    Maar hy leeft gelukkig nog xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Naar de dokter gaan?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ocharm..
    Als hij niks heeft, gewoon laten zitten in zijn kooi en anders meteen naar de dierenarts! :]


    Let the Night embrace you

    haha, zouden jullie het dan tegen je vriendin vertellen? xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, tuurlijk


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik zou het inderdaad tegen je vriendin vertellen en de dierenarts kosten betalen moest er wat aan zijn ofwel een nieuwe kopen moest hij dood zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niks?
    Ik ben zo vaak van de trap gevallen, en ik leef toch nog. ;D

    Bumblebee schreef:
    Niks?
    Ik ben zo vaak van de trap gevallen, en ik leef toch nog. ;D

    Jij bent ook geen hamster(neem ik aan) die beestjes kunnen minder hebben dan mensen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Jij bent ook geen hamster(neem ik aan) die beestjes kunnen minder hebben dan mensen.

    Maar hij zit toch in zo'n loopbal.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Maar hij zit toch in zo'n loopbal.

    Ja ok maar stel dat hij zijn pootje heeft gebroken ofzo, ze kan beter het zekere voor het onzekere nemen zeker omdat hij/zij niet van haar is.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn mobiel, ipod, ikzelf, en zelfs een glas hebben de trap overleefd. miss heeft t beestje een lichte hersenschudding maar veel meer zal t niet wezen. door de G-kracht is t beestje toch tegen de zijkant van de bal gedrukt dus t is niet dattie echt rondstuiterdeofzo..


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja inderdaad. Hy heeft volgensmij niks. Hy was daarna nog steeds hyper dus ;p Maar volgensmij wilde hy nog een keer want hy wou de heletijd uit de kooi enzo. En normaal knaagt hy nooit aan de kooi xD Nouja schijt, volgensmij gaat het goed met hem dus ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Gewoon niks doen, daar kan ie wel tegen (: