• Haii ^^ Nou, De laatste tijd lijkt het alsof ik heel erg prikkelbaar ben... Zoals op mijn werk, als iemand mij fout commentaar geeft dan voel ik me de rest van de dag rot. Of nu hier op Q, als iemand mijn schrijvers naam gebruikt zonder te vragen ofzo dat ik me echt woedend voel. Of gewoon iets fouts over mij wordt gezegd of als ik wat fout opvat, dan blijf ik boos. S'avonds zit ik dan te denken aan alles wat fout is gegaan door de dag. Ik weet niet waarom maar ik voel me zo... raar. En dat vind ik best rot want ik wil niet gemeen ofzo over komen bij mensen. Ik weet dat ik beter over de goede dingen kan denken, maar vaker helpt dat niet. Ik heb wel een paar redenen om 'tens' te zijn...Maar, Ben ik de enige die zo prikkelbaar is? :$
    Sorry als ik zeur, ><


    Slowly floating to the sky...

    Iedereen heeft dat wel eens denk ik. Meisjes al wat eerder dankzij die geweldige tijd in de maand ;')


    You're a star in heaven.

    BlackKeys schreef:
    Iedereen heeft dat wel eens denk ik. Meisjes al wat eerder dankzij die geweldige tijd in de maand ;')


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    me too, heel de dag ook enzoo en dan doe ik rot tegen mijn ma, terwijl ze niks fout doet.
    Komt indd ook door de tijd van de maand, kunnen wij ook niks aan doen (A)

    x


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    BlackKeys schreef:
    Iedereen heeft dat wel eens denk ik. Meisjes al wat eerder dankzij die geweldige tijd in de maand ;')
    Ik had het niet beter kunnen zeggen ;D


    Only losers can act the way you do

    ja maar, het is niet mijn tijd van de maand ofzo XD Ik vind het alleen kinderachtig van mezelf dat ik zo pissed off word of verdrietig om domme dingen zoals na-apers maar ik kan er niets aan doen =( Iemand tips ofzo? Om rustig te worden? Want ik het de laatste tijd zo'n drang om steeds te janken bij de kleinste dingen maar dan wil ik me weer inhouden en dat doet pijn...


    Slowly floating to the sky...

    Ik heb dat eens gehad. Ik wist het zelf wel maar kon het gewoon niet tegen gaan. Tot iemand het eens goed zij tegen me.Dan heb ik in de spiegel gekeken en de knop omgedraaid. happy end.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 23:35 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Je bent niet de enige :Y)


    You'll never ever ever be mine.