• Haii :Y) Wie heeft The Host gelezen van Stephenie Meyer? Want bij mij waar ik werk [een boekenwinkel dus XD] verkoopt die echt goed ^^ Ik heb hem niet gekocht want ik ben niet zo'n fan van Steph, maar heeft iemand hier hem al gelezen? ^^

Slowly floating to the sky...

xMelodic schreef:
    Ik heb het begin gelezen en ik vond hem te ingewikkeld :X
    Ik ben nu begonnen met Twilight (;

Lol XD Met Twilight was ik snel uitgekeken eerlijk gezegd XD Ik raak snel verveeld en afgeleid XD

Immortal schreef:
    (...)
    ja maar stel ik vindt het niets en dan heb ik 20 euri voor niets uitgegeven

20 euro! o_o bij ons kost die maar 7 dollar XD

Aristocrat schreef:
    (...)
    Ahaha XD Ik wou het niet kopen, vond het verspilling van mijn geld dus heb een andere nutteloze boek gekocht XD ik ben erg als het bij boeken aankomt, k koop bijna alles wat er leuk op de kaft uitziet en de samenvatting redelijk is XD

Ja, ik eigenlijk ook wel. :'D

Mijn moeder vind het vreselijk. Altijd als ik een beetje geld heb, koop ik er een boek mee. :')

Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, ik eigenlijk ook wel. :'D

Mijn moeder vind het vreselijk. Altijd als ik een beetje geld heb, koop ik er een boek mee. :')

Wahaha XD Ik heb hetzelfde probleem XD Sinds ik in een boekenwinkel werk koop k elke week weer een nieuwe boek XD Echt erg XD

Aristocrat schreef:
    (...)
    Beter dan Twilight? ^^

Niet te vergelijken, vind ik dan. Het gaat over heel wat anders, en Twilight is niet saai in het begin, bij Zielen moet je er echt even doorkomen.

blame the bully.

waar gaat ie over? :'D

we've only said goodbye with words

Immortal schreef:
    wil het boek allang leze maar hij is steeds uit geleent bij de bieb :(

Je kan toch een boek bij de bibliotheek laten reserveren? Dan houden ze hem voor je achter als hij er weer is. Kost wel geld, 1 euro bij ons. Of 2, I dunno.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Ik lees geen boeken.
    Maar dat is raar dat oog. Dat kijkt precies weg en toch naar jou.. ^^

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik heb hem gelezen, in het Nederlands. ^^

hoi, jij bent leuk.

Als ie bij de bieb [over een tijd] is, leen ik hem xd.

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Ik wil hem lezen, maar plots wil iedereen hem lezen --' Hij is in iedere bib uitgeleend en ik mag hem niet kopen van mijn moeder omdat ik nogal veel boeken koop de laatste tijd :')

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

nee niet geleyen...

Ik wil hem echt doodgraag lezen (:
    Maar mijn parents houden niet van die shit ><'
    x.<3

Like a phoenix rising from the ashes

Ik wil hem lezen, maar plots wil iedereen hem lezen --' Hij is in iedere bib uitgeleend en ik mag hem niet kopen van mijn moeder omdat ik nogal veel boeken koop de laatste tijd :')

oh, god. Daar zit mijn moeder ook al mee te zeuren. 'Ga je weer een boek kopen?'
    'Ja, dat mag toch wel?'
    'eh, jawel. Zou je je geld niet voor iets anders willen besparen?'
    'Voor wat? Dit is leuk'
    ><' Ouders

Like a phoenix rising from the ashes

battlefield schreef:
    (...)
    oh, god. Daar zit mijn moeder ook al mee te zeuren. 'Ga je weer een boek kopen?'
    'Ja, dat mag toch wel?'
    'eh, jawel. Zou je je geld niet voor iets anders willen besparen?'
    'Voor wat? Dit is leuk'
    ><' Ouders

Ja, echt. Ouders ><
    Ochja, ik koop hem wel nog es ^^
    Weet je toevallig geen ander mooi boek om te gaan huren? Want, tsja, ik mag geen meer kopen :')

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right