Oii x
Lijkt me eigenlijk wel een beetje duidelijk
Wien van de 2 Alex of Paul vinden jullie het hotst ! Geen th zeggen Keuze uit deze twee Srry ! Ben raar , maar zeg het maar !
<5+5-7
-
15 juli 2008 - 19:2016 juli 2008 - 15:50
ik weet niit maar paul draagt meer hippe kleding
18 juli 2008 - 9:50(...)
hahaha ja
Whoa, is Alex dan jarig, hahah FEESTJE! nee geintje
maaaaar. ik snap dus niet dat Alex jonger kan zijn dan Paul. Paul ziet er veel jonger uit dan Alex, misschien komt het omdat Paul nog zo speels is haha
JAA Alex hunt hahah [van dat youtube filmpje :'p ]
Juaa ! x)
Da filmptje is kei grappig x) Kheb me daarmee kapot gelachn x) Echt ! x) Thah ! Zou ik eigenlijk ook wel eens moeten doen, een Alex Evans hunt ! x) Thaha ! x) Zo heel nr Montreal 'nzoo ! En heel die stad afzoeken voor hem te zoeken, en blijkt dat hij lekker thuis zit ! x) HAHA ! x) Keej x) bn weer raar ! (:
& Juaa, Paul is idd nog zoveel speels x) Thaha x) Met die fto in da ballenbad ! x) Grappig ! x) En dn schrijft hij zo ! Ö Die ballen waren gwoonweg ent zweven ! x) Thaha ! x)18 juli 2008 - 10:40(...)
Juaa ! x)
Da filmptje is kei grappig x) Kheb me daarmee kapot gelachn x) Echt ! x) Thah ! Zou ik eigenlijk ook wel eens moeten doen, een Alex Evans hunt ! x) Thaha ! x) Zo heel nr Montreal 'nzoo ! En heel die stad afzoeken voor hem te zoeken, en blijkt dat hij lekker thuis zit ! x) HAHA ! x) Keej x) bn weer raar ! (:
& Juaa, Paul is idd nog zoveel speels x) Thaha x) Met die fto in da ballenbad ! x) Grappig ! x) En dn schrijft hij zo ! Ö Die ballen waren gwoonweg ent zweven ! x) Thaha ! x)
Hahah jaa idd, jammer dat ik niet in Montreal woon lijkt me vet cool haha :'D
jaa idd, het feit gewoon al dat ie zo'n ding gehuurd had, hoe vet ik hou ook van zulk soort dingen, dat is echt cool <3 ik kan me daar gewoon een hele dag in vermaken LOL
ikwilzo'nbbycksshirt ><18 juli 2008 - 18:39Juaaa En die eeft daar dan een feest gegeven x) Keeii Grappig x) Mrjaaah ! x) ! He's Such A Stunner ! x) Mr Alex Ook owr !x)
18 juli 2008 - 18:40(...)
Hahah jaa idd, jammer dat ik niet in Montreal woon lijkt me vet cool haha :'D
jaa idd, het feit gewoon al dat ie zo'n ding gehuurd had, hoe vet ik hou ook van zulk soort dingen, dat is echt cool <3 ik kan me daar gewoon een hele dag in vermaken LOL
ikwilzo'nbbycksshirt ><
Ik wil ook 1 ! Mr kmoet et maar eens gaan bestellen x) ! x)18 juli 2008 - 18:40