• Hallo (:

Ik heb een vraag over de pil. Kijk ik gebruik heb zelf ook. Ik heb nu een vriendje, en ik heb echt het gevoel dat het niet lang meer duurd dat we sex gaan hebben :'$ Maar ik weet dus zo even niet een aantal dingen over de pil. Ik zit nu in de tijd dat ik ongesteld ben, en vrijdag mag ik weer de pil slikken. Maar na hoeveel uur werkt de pil, en werkt ie wel eens goed net wanneer je ongesteld bent geweest? Moet je dan niet eerst een week wachten ofso? Want ik wil echt nog niet zwanger worden ofso. Heeft hier iemand misschien ervaring? Want ik wil het graag weten.

Bedankt (:

Sometimes it's best not to care.

SleepingSun schreef:
    (...)
    moet je oefenen met een comcomer^^(klinkt dom maar het werkt wel)

Muhaha, Zit ik boven te oefenen met die condoom en komkommer, stormt me moeder binnen ! O.o

:Y)

Fusion schreef:
    (...)

Muhaha, Zit ik boven te oefenen met die condoom en komkommer, stormt me moeder binnen ! O.o

:Y)

moet je doen als je moeder niet thuis is^^

♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

Fusion schreef:
    (...)

ja, ik denk ook niet dat ik het zou durven doen or, vooral niet omdat het de eerste keer is. Ik ga gwn naast hem staan en oplezen wat ie moet doen :Y) Muhahah x'D Geintje. Maar ik hoop wel dat ie het dan goed om doet Ö
    vast wel^^
    het gaat je wel lukken^^
    of hem lukken^^
    de eerste keer is altijd effe stressen denk ik..

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Allemaal heel erg bedankt (H)

Ik denk dat je er wel uit raakt lieverd (flower)
    Anyway, good luck ;D

everything you imagined, and more...

Fusion schreef:
    (...)

Je hebt gelijk, MAAR ik heb er geen geld voor, x'D En ik weet ook niet hoe duur et zou zijn x'] En als je naar een winkel gaat om te kopen, moetje dan niet een bepaald leeftijd hebben om het mee te mogen?

Echt niet slim om het zonder condoom te doen, condooms kosten totaal niet duur, voor een pakje van drie condooms : 2 euro. Als je dat al niet hebt :X Twee euro is niets vergeleken bij een soa hoor.

[ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 14:50 ]

-

Pil en condoom!
    Dubbel veilig !n_n
    En meissie; Fok je maar niet zo op hoor
    De eerste keer is helemaal niet zo eng n_n
    Have a Nice time <3

[ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 21:21 ]

I solemny swear i am up to no good

ik heb ook de pil gebruikt, en de pil beschermt ook in de week dat je ongesteld bent, omdat het nog in je lichaam zit. En als je vrijdag dus weer gaat slikken, ben je gewoon nog steeds/weer beschermt. Maar gebruik wel altijd condoom xD

x

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

hiimlinda schreef:
    koop gewoon condooms, dan weet je zeker dat je niet zwanger zal raken.

niet 100% zeker, he?

haha.

maar incombinatie met de pil idd wel.

Vriendin reageert;

bij mij werkt meestal na 1 dag pas ;)

We can only learn to love by loving.

LxKaulitz schreef:
    (...)

niet 100% zeker, he?

haha.

maar incombinatie met de pil idd wel.

Ook niet 100% zeker, je kan nog steets een SOA krijgen

&#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

Henriëtte slikt de pil Henriëtte slikt de pil! :'DDD

Nee heur grapje lief, ik ook :Y)

Als ik jou was zal ik mét condoom doen, is extra veilig. Ik had één keer zonder condoomm gedaan, waren we vergeten. Maar er is gelukkig niks gebeurt.

En hier in het winkelcentrum hebben we een condoom-automaat. Ja, van het merk Durex! :Y) Misschien bij jou ook? Is 2 voor 2 Euro. ^^

En ik heb ook een condoom van het merk Billy boy! x'D Komt nog uit Duitsland ook >< Maar ja, vind ik te lollig om te gebruiken.. (cool)

Dus ja. En als je bang bent dat 'ie te lomp is om hem om te krijgen dan moet je condooms kopen met glijmiddel. Dat zorgt er voor dat hij er heel soepel en makkelijk om gaat, en hij niet telkens omhoog krult. :Y)

So, enjoy your first ride! (Y)

Scream for mercy!

Fusion schreef:
    (...)

Ja, maar ik had het over de pil x'D Niet over de condoom. (:

Gebruik gewoon de 2.

Air schreef:
    (...)
    Dat klopt, maar het is niet zo heel eng. Sowieso staan ze bij drogisten ook vaak bij de kassa dus wordt het daar ook gezien als je 't even uit staat te zoeken.
    Hangen d'r ook nie vaak van die automaten op 't W.C.?

Bij mij heeft de gynaecologe verteld dat zolang je de pil altijd neemt wanneer je hem moet nemen en nooit een dag overslaat [buiten die pilvrije periode dan] je altijd veilig bent, zelfs wanneer je ongesteld bent.

You're a star in heaven.