• Hallo (:

Ik heb een vraag over de pil. Kijk ik gebruik heb zelf ook. Ik heb nu een vriendje, en ik heb echt het gevoel dat het niet lang meer duurd dat we sex gaan hebben :'$ Maar ik weet dus zo even niet een aantal dingen over de pil. Ik zit nu in de tijd dat ik ongesteld ben, en vrijdag mag ik weer de pil slikken. Maar na hoeveel uur werkt de pil, en werkt ie wel eens goed net wanneer je ongesteld bent geweest? Moet je dan niet eerst een week wachten ofso? Want ik wil echt nog niet zwanger worden ofso. Heeft hier iemand misschien ervaring? Want ik wil het graag weten.

Bedankt (:

Sometimes it's best not to care.

ik vroeg me dat dus ook af.. ik weet wel als je hem es bent vergeten en in de 12u hem niet nam dat je 7dagen moet wachten tot je weer volledig beschremd bent..
    maar dat wat jij vraagt weet ik ook niet :$
    maar als je echt seks wilt hebben en je bent het niet zeker over de bescherming kan je nog altijd een codoom ook gebruiken..^^

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Air schreef:
    (...)
    Als je kleinere pakjes koopt (tankstations) zijn ze niet zo duur, je krijgt ze gewoon mee, ook bruggers op onze school die het nodig hadden voor aidsproject e.d.
    En dat je schaamt zet je je maar overheen, het zal toch ooit wel moeten.

Maar bij de tankstations moet je het tog vragen bij de kassa, daar kun je het tog niet zomaar even pakken en betalen?

Fusion schreef:
    (...)

Mijn ouders durf ik daar niet echt naar te vragen :'$ En ik vind het lullig om mijn vriendje het te laten doen x'D Ik denk dat ik het wel zelf ga doen, en ik heb gehoord dat Durex het beste is? Maakt het ook uit, welke van Durex? of is er maar 1 soort? x'D

[/schaamtzich:$]

Je hebt verschillende soorten, maar behalve als je XXL condooms gaat nemen ofzo, zit er geloof ik weinig verschil in ;P

Mew <3

Fusion schreef:
    (...)

Maar bij de tankstations moet je het tog vragen bij de kassa, daar kun je het tog niet zomaar even pakken en betalen?

Dat klopt, maar het is niet zo heel eng. Sowieso staan ze bij drogisten ook vaak bij de kassa dus wordt het daar ook gezien als je 't even uit staat te zoeken.

Mew <3

Air schreef:
    (...)
    Dat klopt, maar het is niet zo heel eng. Sowieso staan ze bij drogisten ook vaak bij de kassa dus wordt het daar ook gezien als je 't even uit staat te zoeken.

en trouwens iedereen doet aan sex dus waarom zou je je er voor schamen? je wilt het vijlig doen dat is juist goed en niks om voor te vragen

&#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

Fusion schreef:
    (...)

Je hebt gelijk, MAAR ik heb er geen geld voor, x'D En ik weet ook niet hoe duur et zou zijn x'] En als je naar een winkel gaat om te kopen, moetje dan niet een bepaald leeftijd hebben om het mee te mogen?
    je moet dr geen bepaalde leeftijd voor hebben.. en je moet je echt nergens voor schamen ofzo.. want in de winkel zullen de mensen eerder denken van kijk hoe verstandig dat kind is, dan dat ze je zouden uitlachen ofzo..
    en anders kan je altijd aan je vriendje vragen of ie ze wilt kopen

SleepingSun schreef:
    (...)
    en trouwens iedereen doet aan sex dus waarom zou je je er voor schamen? je wilt het vijlig doen dat is juist goed en niks om voor te vragen

Inderdaad.
    En als je raar aankijken, nogsteeds liever dat dan een soa/kinderen right?

Mew <3

Air schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    En als je raar aankijken, nogsteeds liever dat dan een soa/kinderen right?

Jhaa je hebt helemaal gelijk. Ik keek net ff op de site van durex zelf. (: Maar best wel een gedoe om zo'n condoom goed om te krijgen :Y) Je moet eerst het goed om je penis doen en in de top vande condoom knijpen zodat er geen lucht meeer inzit, en als ie afglijd of omkrult tijden sex. Moet je een andere om doen x'D

bij mij op de bijsluiter stond dat het ong 7 dagen duurde voordat die echt Goed werkt, maar bij die van mijn vriendin duurde 3 maanden ,dat ligt eraan welke pil je hebt.

ook is het verstandig om het ook met Condoom te doen, Gewoon met de pil en met een condoom, zo ben je extra veilig tegen zwangerschap, en de Condoom beschermd ook nog eens tegen Soa's dus vrij je heeel veilig :)

en ik vind dat jongens voor de Condooms moeten zorgen en de meiden voor de pil maar das mijn mening.

x

[ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 12:48 ]

xCIxTHx schreef:
    bij mij op de bijsluiter stond dat het ong 7 dagen duurde voordat die echt Goed werkt, maar bij die van mijn vriendin duurde 3 maanden ,dat ligt eraan welke pil je hebt.

ook is het verstandig om het ook met Condoom te doen, Gewoon met de pil en met een condoom, zo ben je extra veilig tegen zwangerschap, en de Condoom beschermd ook nog eens tegen Soa's dus vrij je heeel veilig :)

en ik vind dat jongens voor de Condooms moeten zorgen en de meiden voor de pil maar das mijn mening.

x
    dat is eigenlijk ook mijn mening... de pil kan veel geld kosten, ook al heb ik op dit moment een die gratis is..

Fusion schreef:
    (...)

Jhaa je hebt helemaal gelijk. Ik keek net ff op de site van durex zelf. (: Maar best wel een gedoe om zo'n condoom goed om te krijgen :Y) Je moet eerst het goed om je penis doen en in de top vande condoom knijpen zodat er geen lucht meeer inzit, en als ie afglijd of omkrult tijden sex. Moet je een andere om doen x'D

Valt geloof ik best mee hoor : P

Mew <3

Fusion schreef:
    (...)

hah lol
    nou dat moet je je vriendje dan maar laten doen in het begin.. ik durfde dat eerlijk gezegd niet omdat ik bang was het verkeerd te doen :$

Mensies, Bedankt (:

(H)

Fusion schreef:
    (...)

moet je oefenen met een comcomer^^(klinkt dom maar het werkt wel)

&#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

Passerby schreef:
    (...)hah lol
    nou dat moet je je vriendje dan maar laten doen in het begin.. ik durfde dat eerlijk gezegd niet omdat ik bang was het verkeerd te doen :$

ja, ik denk ook niet dat ik het zou durven doen or, vooral niet omdat het de eerste keer is. Ik ga gwn naast hem staan en oplezen wat ie moet doen :Y) Muhahah x'D Geintje. Maar ik hoop wel dat ie het dan goed om doet Ö