• En met 'hij' bedoel ik mijn ex.
    Hij stuurt me de hele tijd smsjes. Met dingen erin zoals; 'Het spijt me' of 'Het was fout om het uit te maken via een smsje' of 'Sorrysorrysorry' etc.
    Ik had dus teruggestuurd van; 'Okay, hou er maar over op. Het is al gedaan.'
    Toen hebben we ong. 1 1/2 week niet meer gesproken/gesmst, en net stuurde hij weer -ik quote (: -; 'Ben je boos op me? Ik zou ook boos zijn maar ik wilde het eigenlijk al veel eerder uitmaken.'
    Ik vind het echt kut worden dat hij me steeds smst en me eraan herinnert D:
    Ik heb hem al vaak genoeg gesmst dat ik niet meer wil praten, maar volgens mij negeert hij het gewoon.
    Hoe kom ik van hem af? D:
    ----
    Ik overdrijf misschien, maar het is nogal moeilijk om op te schrijven D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik dat het het makkelijkst is om er gewoon niet meer op te reageren. En hem volledig te negeren als dat is wat je wilt.

    Nirvana schreef:
    Ik dat het het makkelijkst is om er gewoon niet meer op te reageren. En hem volledig te negeren als dat is wat je wilt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Blokkeer zijn nummer anders?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zorg ervoor dat je hem totaal negeert. Niet reageren op smsjes, praat niet meer met hem, ook niet op msn, gewoon niet meer.
    Is natuurlijk zielig voor hem, maar dit is ook niet leuk voor jou. Uiteindelijk houdt ie wel op. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Negeren.
    Of anders een nieuwe nummer
    (cat)

    Blokker zijn nummer, en maak hem het écht duidelijk dat je niet met hem wilt praten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ibi schreef:
    Negeren.
    Of anders een nieuwe nummer
    (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verander van nummer.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    jekunt zijn nummer toevoegen aan weigerlijst zodat jij ze telefoontjes en smsje niet meer kunt bekijken en dat hij automatisch word geannuleerd zeg maar :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    negeren.


    Food.