• Die flirt met mij. En ik weet niet wat ik moet doen? Like, hij is nja best knap alleen zo'n player weet je wel. En ook nog eens de ex van mijn beste vriendin. Help? xd


    when words fail, music speaks.

    Ik zou hem negeren :X
    Ik hou niet zo van players :X


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    negeren,aan je vriendin vertellen ?


    We can only learn to love by loving.

    Players zijn kut, maar wel cute. $


    when words fail, music speaks.

    Players zijn k*t, hoe knap ze ook zijn.
    Niet op ingaan. Er is ook vast wel een reden waarom het uit is gegaan tussen jouw bf en hem..?


    I clicked my heels and wished for you.

    Mijn vriendin is nogal onverschillig. Dus als ik het haar vertel of ze lacht me uit of het boeit haar niet.. denk ik. $


    when words fail, music speaks.

    xBiteMe schreef:
    Players zijn k*t, hoe knap ze ook zijn.
    Niet op ingaan. Er is ook vast wel een reden waarom het uit is gegaan tussen jouw bf en hem..?
    Weetje, eerlijk gezegd weet ik niet eens waarom het uit is. Oohja wel! Omdat iedereen zij dat het uit was terwijl dat niet eens zo was. ofzo. xd


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Weetje, eerlijk gezegd weet ik niet eens waarom het uit is. Oohja wel! Omdat iedereen zij dat het uit was terwijl dat niet eens zo was. ofzo. xd

    Dat is... erg logisch x)
    Maar het is echt niet slim om daar wat mee te beginnen. Ik ben er vorige week achter gekomen dat mijn 'vriendje' me gewoon gebruikt heeft en sinds gisteren weet ik dat ik niet de eerste was. Dan voel je je veel kutter dan wanneer je wacht tot je een betrouwbaar iemand tegenkomt.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Dat is... erg logisch x)
    Maar het is echt niet slim om daar wat mee te beginnen. Ik ben er vorige week achter gekomen dat mijn 'vriendje' me gewoon gebruikt heeft en sinds gisteren weet ik dat ik niet de eerste was. Dan voel je je veel kutter dan wanneer je wacht tot je een betrouwbaar iemand tegenkomt.
    Dat is kut. Sterkte iig. <3 Haha oke ik snap de hint mensen. En weetje, het was haar eerste vriendje nog wel. xd Ik heb zelf ook nog geen gehad, ja op de basisschool :Y)


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Dat is kut. Sterkte iig. <3 Haha oke ik snap de hint mensen. En weetje, het was haar eerste vriendje nog wel. xd Ik heb zelf ook nog geen gehad, ja op de basisschool :Y)

    Haha, goed zo ^^ Je komt écht wel iemand tegen. Mijn ex was ook pas mijn tweede vriendje na 2 jaar vrijgezel te zijn geweest.
    En thanks <3


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Haha, goed zo ^^ Je komt écht wel iemand tegen. Mijn ex was ook pas mijn tweede vriendje na 2 jaar vrijgezel te zijn geweest.
    En thanks <3
    OMG Je wil niet weten hoe vaak ik iemand leuk gevonden heb maar dan kent iemand uit mijn vrienden groep hem wel weer of meerdere en dan gaan ze me pesten. x_x Dat heb ik nu al ehm.. 2 x gehad? En dat is shit. xd
    Np. (:


    when words fail, music speaks.

    Als het een player is zeker negeren en aangezien het de ex is van een vriendin is het sowieso al niet zo'n goede optie


    You're a star in heaven.

    Volg je hart ^^.

    Fighter schreef:
    negeren,aan je vriendin vertellen ?