• EDIT:
    Ik ga toch naar Dakpan YAY, maar toch bedankt voor het 'steunen'. XD

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 15:22 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Arme jij )=

    Maar ik kén niets van VMBO en HAVO en zo'n stuff.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Er is niks mis met vmbo?
    Die kinderen hebben tenminste humor.
    De kinderen van havo/vwo liggen dubbel om een touwtje >.< en verder leren ze alleen doodserieus.
    Hier dan tenminste (A) En dan bedoel ik het in het algemeen hè, dus niet dat iedereen zo is die daar op zit.
    Maar zelfs als je eerst naar vmbo gaat kun je daarna nog altijd havo gaan doen. Duurt alleen wat langer..
    En niveau's hebben niks te maken met hoe slim iemand is maar meer met hoe goed iemand kan leren en zo.
    En als je zegt dat je meer kan dan vmbo heb je geluk ,want dan is het daar namelijk best makkelijk. ik doe ook vmbo terwijl ik meer kan , ik ga na de vakantie naar de 3de, en ik haal alles makkelijk zonder te leren ^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:41 ]

    Word je in Nederland naar een niveau gestuurd? o.o In België geven ze gewoon advies.


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Word je in Nederland naar een niveau gestuurd? o.o In België geven ze gewoon advies.
    als jij bijv. gymnasium(het hoogst in Nederland) kan doen, moet je meestal wel naar het gymnasium

    Ik snap nix van het schoolsysteem in Nederland...


    Got up on the wrong side of life today

    Mannequin schreef:
    (...)als jij bijv. gymnasium(het hoogst in Nederland) kan doen, moet je meestal wel naar het gymnasium

    das niet waar! (en ik kan het weten..)
    want je mag altijd lager kiezen, maar hoger kiezen dan je kan gaat een beetje moeilijk he..


    Je moet worden wie je bent.

    CherryLoser schreef:
    Word je in Nederland naar een niveau gestuurd? o.o In België geven ze gewoon advies.

    In NL ook hoor.. maar als je advies krijgt voor een bepaald niveau en je wilt liever naar een hoger niveau dan heb je daar niet veel op intebrengen denk ik..


    Je moet worden wie je bent.

    Mannequin schreef:
    (...)als jij bijv. gymnasium(het hoogst in Nederland) kan doen, moet je meestal wel naar het gymnasium

    ik snap het niet echt.
    (jah sorry bij ons in Belgie hebben ze alleen:aso tso en bso)


    I need you like a heart needs a beat

    Sprinkles schreef:
    (...)
    das niet waar! (en ik kan het weten..)
    want je mag altijd lager kiezen, maar hoger kiezen dan je kan gaat een beetje moeilijk he..
    Ik zeg ook: meestal

    nu pas gedaan met school? :O


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    UnderMySkin schreef:
    Ik snap nix van het schoolsysteem in Nederland...

    hha ik ook niiet :D


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    Nee jullie Belgen zijn makkelijk :X

    Mannequin schreef:
    (...)Ik zeg ook: meestal

    sorry dat mijn berichtje een beetje aangevallen overkwam.. dat was niet de bedoeling.. :X


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    (...)
    sorry dat mijn berichtje een beetje aangevallen overkwam.. dat was niet de bedoeling.. :X
    geeft niet ;]

    Mannequin schreef:
    Nee jullie Belgen zijn makkelijk :X

    Wa bedoelt ge daarmee? :8


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;