• Kijk toen Tokio hotel bekend werd in Nl toen was Q.nl helemaal into Tokio Hotel enzeuhhh
    Alles ging daarover (zover ik gezien en gelezen heb) en nu begint dat (gelukkig) een beetje weg te vagen.
    Maar nu er Twilight is verschenen, maakt iedereen daar Lovestory's enzeu over :S
    En ben bang dat [BIJNA] iedereen allemaal Twilight series gaat maken...
    Waarom?
    Zijn er nog mensen die ook andere serie's, story's of quizlets maken? want ik kan ze helemaal niet meer vinden....

    Wat vinden jullie hier eigenlijk van. (dat is ook mijn punt)

    Want kijk als je bij actieve topics gaat kijken zie je nu meerendeels Promotie of Topics over Twilights serie of films of wat dan ook....
    (ik zeg niet dat ze weg moeten maar ze mogen er wat mij betreft wel minder zijn)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 10:49 ]

    Ik heb geen TH of Twilight stories :) Alleen een Narniastory en een verhaal dat gebaseerd is op Wild Child


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het is inderdaad wel irritant, maar ik moet ook zeggen dat ik Twilight toch een stuk leuker vind dan TH :)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 14:26 ]


    Up to the sky, To win, or die!

    Euhm, ik heb er wel een over Twilight maar daar ben ik mee gestopt. Maar die gaat ook over Carlisle ;D
    En ik heb er een over Final Destination, en heb nog Stand Alones ;D
    En ik vind ook wel dat er meer onderwerpen mogen komen die hier op Q zeg maar niet bekend zijn. Zo was ik héél blij dat iemand een serie had gemaakt over Wolverine, maar... daar is al weken geen nieuw deel van gekomen jammergenoeg. Of er was er een over Daniel Craig, maar die stopte ookal na 3 delen. Allemaal die LEUKE series stoppen...(huil)


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Euhm, ik heb er wel een over Twilight maar daar ben ik mee gestopt. Maar die gaat ook over Carlisle ;D
    En ik heb er een over Final Destination, en heb nog Stand Alones ;D
    En ik vind ook wel dat er meer onderwerpen mogen komen die hier op Q zeg maar niet bekend zijn. Zo was ik héél blij dat iemand een serie had gemaakt over Wolverine, maar... daar is al weken geen nieuw deel van gekomen jammergenoeg. Of er was er een over Daniel Craig, maar die stopte ookal na 3 delen. Allemaal die LEUKE series stoppen...(huil)

    dat komt omdat de meeste geen verhalen lezen die niet over TH JB CB Twilight gaan en dan stoppen mensen(wat ik ook weer niet snap je schriijft toch voor je zelf)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Liess schreef:
    Zeur niet? :'D O ja, en daarnaast.. Tokio Hotel is nog best een hype onder sommige hier, hoor. Dat TH zelf niet meer zo in het nieuws staat, betekent dat hier ook geen topics over komen. Let maar eens op als je weer wat écht nieuws over ze hoort. Anyhow, same goes for Twilight. En je moet niet zeuren en beter zoeken, dan vind je die verhalen van zelf. (: