[stelling] Jongeren worden te snel beïnvloed door de media. Dingen als lokkende advertenties en reclames zouden moeten worden afgeschaft.
[stelling] Jongeren worden te snel beïnvloed door de media. Dingen als lokkende advertenties en reclames zouden moeten worden afgeschaft. - Oude Stellingen
De stelling van vandaag luidt: Jongeren worden te snel beïnvloed door de media. Dingen als lokkende advertenties en reclames zouden moeten worden afgeschaft.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
Dan moeten die personen maar zorgen dat ze wat verantwoordelijkheid over zichzelf hebben, dus ik vind van niet.
Bovendien zie je dat op straat ook wel, aangrijpende dingen, dus ja.
Dat is ook het doel van reclame. En juist door die macht om mensen te beinvloeden zijn er tal van regels opgesteld (bijv. geen sluikreclame meer) om alles binnen de perken te houden. Verbied je reclame, dan kan ik je garanderen dat we het grootste economische zwarte gat ooit krijgen.
Ik vind die reclamen sowieso behoorlijk irriand. (: dus ik vindt dat dat wel weg kan. maar zoals dat telefoonnummer invoeren daar wordt je wel heel erg mee gelokt.