• De stelling van vandaag luidt:
    Jongeren worden te snel beïnvloed door de media. Dingen als lokkende advertenties en reclames zouden moeten worden afgeschaft.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    het is aan de mensen om te kiezen of ze iets kopen of niet, ik vind dus niet dat het afgeschaft moet worden.


    -

    Dan moeten die personen maar zorgen dat ze wat verantwoordelijkheid over zichzelf hebben, dus ik vind van niet.
    Bovendien zie je dat op straat ook wel, aangrijpende dingen, dus ja.


    -

    Het moet niet echt afgeschaft worden, ze moeten eerder de jongeren die te veel druk voelen enzo helpen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Blondiepants schreef:
    het is aan de mensen om te kiezen of ze iets kopen of niet, ik vind dus niet dat het afgeschaft moet worden.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Jongeren worden tegenwoordig al door alles beïnvloed.
    Binnenkort pakken ze misschien onze vrienden af..


    Let the Night embrace you

    Blondiepants schreef:
    het is aan de mensen om te kiezen of ze iets kopen of niet, ik vind dus niet dat het afgeschaft moet worden.

    Dat is ook het doel van reclame. En juist door die macht om mensen te beinvloeden zijn er tal van regels opgesteld (bijv. geen sluikreclame meer) om alles binnen de perken te houden. Verbied je reclame, dan kan ik je garanderen dat we het grootste economische zwarte gat ooit krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Blondiepants schreef:
    het is aan de mensen om te kiezen of ze iets kopen of niet, ik vind dus niet dat het afgeschaft moet worden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondiepants schreef:
    het is aan de mensen om te kiezen of ze iets kopen of niet, ik vind dus niet dat het afgeschaft moet worden.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind die reclamen sowieso behoorlijk irriand. (: dus ik vindt dat dat wel weg kan. maar zoals dat telefoonnummer invoeren daar wordt je wel heel erg mee gelokt.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ze worden wel snel beinvloed, maar die reclame's etc mogen wel blijven hoor.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Blondiepants schreef:
    het is aan de mensen om te kiezen of ze iets kopen of niet, ik vind dus niet dat het afgeschaft moet worden.


    Mee Eens.

    Blondiepants schreef:
    het is aan de mensen om te kiezen of ze iets kopen of niet, ik vind dus niet dat het afgeschaft moet worden.



    Ik ben het dar helemaal mee eens^^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 13:59 ]


    Time changes, best friends can become strangers...

    ironie... kijk aan bovenkant van pagina... xD

    ik merk er niks van, iedereen word beinvloed jong of oud, dan zou er helemaal geen enkele reclame meer kunnen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥