• helleuw
    jullie kunnen al aan de titel zien wat ik ga vrage mja
    ik heb rolletjes nodig voor een nieuwe quiz
    The little sister of Bam Margera
    het gaat dus over een meisje dat het zusje is van Bam Margera [/logica] of het een lovestory word weet ik nog niet xD

    okeej hier de rollen...
    ik heb er wel niet echt veel nodig

    verrassing 1 xLovesBill
    2
    3
    4PrincesScene
    5


    info die ik nodig heb

    naam:

    Rol:

    Plaatje:

    Tekst:


    nou dat was t denk ik wel...


    Dead but delicious

    Ik wil!
    Mijn tekst komtç

    Naam; Annelies
    Rol; Verrassing 1 of 2
    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/Toni_quack_quack/Emo_Girl.jpg?o=89
    Tekstje; Haaii all my pretty's <3



    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.



    KiSsEz <3


    naam: Ellen



    Rol: 1



    Tekst:

    Hallooo Lieeve Oekies ^^,



    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    oah wacht ik ben
    plaatje:
    er vergeten bij te zetten xD
    als je dat ook nog ff derbij wil zette vind ik je lief xD


    Dead but delicious

    Ik wil!!


    naam: Ellen



    Rol: 1



    Tekst:

    Hallooo Lieeve Oekies ^^,



    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33


    Plaatjee:
    http://images36.fotki.com/v1182/photos/1/1261886/6189267/19549688-vi.jpg

    Ik wil!
    Mijn tekst komtç

    Naam; Annelies
    Rol; Verrassing 1 of 2
    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/Toni_quack_quack/Emo_Girl.jpg?o=89
    Tekstje; Haaii all my pretty's <3



    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.



    KiSsEz <3



    srry maar ik kan dat plaatje niet zien xD
    mijn PC is vandaag kuttig bezig -_-''


    Dead but delicious

    Naam: Silke

    Rol: Mag je kieze

    Tekstje: Haaaix, ik ben dus Silke ik ben 16 jaartjes oud. Ik heb nog een tweeling zusje en die is oowk mijn abv. Ik ben verslaafd aan muziek, lolly's en shoppen. Verder haat ik mensen die denken dat ze alles zijn en huppels haat ik ook. Owja 1 slecht wooordje over mijn vriendinnen en je krijgt te maken met mijn vuisjtes. Voor de rest kan ik heel lief zijn...

    plaatje : http://img.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=1340211


    ich habe mehr leute nodig xD
    [folgens mij klopt er geen zak van die zin XD]
    sjees mensjes xD


    Dead but delicious

    ik maak vanavond de rollen bekend
    maar nu moet ik gaan ik moet naar de bios xD


    Dead but delicious