Katherine schreef:
Ik vind dat echt absurd om de pil te slikken al op je 13de. Denk is na, mensen, alsjeblieft! Dat vergroot kansen op kanker, aanzienlijk. Waarom denken jullie dan dat vandaag de dag steeds meer en meer vrouwen borstkanker beginnen te krijgen? En dat is afschuwelijk onnatuurlijk en alles wat onnatuurlijk is, is ongezond. Mijn tante stierf aan borstkanker. Rarara, hoe zou dat komen?
Ik vind dat je op zijn minst op je 16de moet beginnen met de pil, maar toch niet op je 13de? Ik wou ze gaan halen bij de dokter onlangs, maar hij wou het mij niet geven omdat ik nog geen vriend heb. En ik ben 15!
Als jullie allemaal zo snel dood willen of vruchteloos willen worden, ga je gang! Maar dat ding kan echt gevaarlijk zijn.
En het is vreselijk onverantwoordelijk van jullie en jullie ouders (degene die de pil te vroeg beginnen te slikken) om er zo mee te beginnen. Gebruik nen tampon ofzo, als het zo oncomfortabel is, maar de pil zou moeten wachten.
En het is niets om over te stoefen, hoe vroeg je de pil bent begonnen te nemen.
Jesus, grow up! Het wordt al stilaan tijd.
En neem het niet persoonlijk, ik zeg dat alleen omdat dat waar is.
waarom maak jij zo'n groot probleem meid? je kunt er 1. niet onvruchtbaar van en 2. je krijgt er al he-le-máál geen kanker van. het is erg kut dat jouw tante aan borstkanker is overleden, maar dat komt zeker niet door de pil. dat ze die dan toevallig slikte, dat kan toch? god.
als wij nou de pil willen nemen, nemen wij die toch? het is toch niet alleen tegen de menstruatie, maar ook als anticonceptie. ja sorry dat wij niet zwanger willen worden als we seks hebben. -.- en zeg me nou niet dat er condooms zijn, want die scheuren ook weleens.
kortom, er is niets mis met de pil. ze zouden hem heus niet aan mensen voorschrijven als er serieuze bijwerkingen aan verbonden zijn. who cares dat je dan iets dikker wordt? maar borstkanker krijgen en onvruchtbaar kun je zeker niet worden.
ik heb hem trouwens al eens doorgeslikt, maar uiteindelijk heb ik dan toch een stopweek gehouden. :] maar volgens mij moet dat gewoon. maargoed, ik heb hem dus gekocht voor op vakantie, maar ik moet op mn eerste menstruatiedag beginnen, dus ik weet niet of ik er dan nog wel zoveel aan heb. :]
- end of message -
[ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 9:58 ]
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.