• Hellow.

    Okay, ik loop zo ff pissed en ja ik heb er toch - volgens mij - een reden voor. Het zit namelijk zo:

    Ik zou damn graag naar All time low gaan, ergens in september maar het is in Amsterdan, ver weg van mij thuis. Nouen? En omdat het zo ver is wil mijn moeder er met mij niet naartoe rijden, damn.

    Maar het is nog niet gedaan; Ze had namelijk gezegd dat we, als er een concert komt waar ik graag heen wil, er naartoe zouden gaan. Dat kwam omdat we niet konden gaan naar Pukkelpop, Groezrock, Pukemarock, Kanaalfeesten, Rock Werchter and Green Day. En nu wil ze met mij niet naar Atl gaan, terwijl ze gezegd had dat we naar het volgende concert gingen waar ik naartoe wou.

    C'mon, we zijn voor ToHo ooit eenkeer naar Nijmegen gereden, en dan wil ze niet naar A'dam rijden terwijl ik echt supergraag wil + zij het min of meer beloofd had?

    Ik zeg niet dat ik mijn moeder hiervoor haat, moesten jullie kleine hersentjes dat denken, ik zeg gewoon dat ik 't niet leuk vind.

    x

    That's really shit!
    Ik heb dat ook wel eens, op het laatste moment haakt mijn moeder dan af -drama-


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien bedoelde ze concerten in België?
    Ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft om helemaal naar Amsterdam te crossen om dan een paar uur ergens te moeten wachten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    sucks. ik weet dat ze in NL komen, komen ze niet in Belgie dan? ;o


    Destroy what destroys you.

    Astridx3 schreef:
    sucks. ik weet dat ze in NL komen, komen ze niet in Belgie dan? ;o

    nope, alle goede groepen slaan België over omdat ze hier nog niet bekend genoeg zijn voor concerten ><
    @Hopeless
    ze is voor mij toch al naar Tokio Hotel in Nijmegen gereden, ik vat 't gewoon niet ><

    Heh, volg ik ook niet helemaal... Ik ben voor het eerste Death Magnetic concert toen het album precies die dag en die tijd uitkwam, met mn pa naar Berlijn geweest :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    Heh, volg ik ook niet helemaal... Ik ben voor het eerste Death Magnetic concert toen het album precies die dag en die tijd uitkwam, met mn pa naar Berlijn geweest :P

    ziejewel! en Berlijn is dan volgens mij toch wel een stukje verder dan A'dam ><

    Conspiracy schreef:
    (...)
    ziejewel! en Berlijn is dan volgens mij toch wel een stukje verder dan A'dam ><

    Mijn moeder wilt niet eens naar Lommel rijden, een klein uurtje hie vandaan. ><

    Conspiracy schreef:
    (...)
    nope, alle goede groepen slaan België over omdat ze hier nog niet bekend genoeg zijn voor concerten ><
    @Hopeless
    ze is voor mij toch al naar Tokio Hotel in Nijmegen gereden, ik vat 't gewoon niet ><
    Nijmegen is wel iets dichterbij dan Amsterdam.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Mijn moeder wilt niet eens naar Lommel rijden, een klein uurtje hie vandaan. ><

    Ö oké, dat is erg >< nah en toch wil ik naar All time low ><
    @Hopeless
    hmpf, Nederland is Nederland :Y)

    zeggen dat ze het beloofd had, heb je dat al gedaan?

    gwn zeggn dat ze het beloofd had en dat je beloftes niet mag breken want dan verlies je vertrouwen. Dan zal ze normaal wel bijdraaien , gwn onder druk zettn (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    zeggen dat ze het beloofd had, heb je dat al gedaan?

    gwn zeggn dat ze het beloofd had en dat je beloftes niet mag breken want dan verlies je vertrouwen. Dan zal ze normaal wel bijdraaien , gwn onder druk zettn (:

    bij mijn moeder werkt zoiets niet want dan zegt ze meteen terug: En doe jij altijd alles wat jij beloofd hebt? damn, dan snoert ze me meteen de mond x.x

    Mijn moeder doet dat ook vaak. Beloven en dan niet na komen terwijl ik er dan zo op verheug.


    You'll never dream alone. <3

    Ik wil ook naar ATL, but ik heb ook geen vervoer. En voor Tokio Hotel in nijmegen waren er genoeg waarmee ik kon meegaan. Daar zouden mijn ouders ook voor gereden hebben. Ach, stiekem is het wel goed voor mij dat ik niet kan, anders worden mijn schulden nog grooter.

    :X


    Some people make the world special just by being in it