• Heey,

    Het zit zo ,

    Ik heb 1 1/2 jaar een vriendje.
    We zitten beide op een andere school en zien elkaar 1 keer per 1 of 2 maanden.
    Mijn beste vriend van school is verliefd op mij en ik begin hem leuk te vinden.
    Wat moet ik?(huil)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 20:38 ]

    i don't know....

    Je beste vriend?


    It even took me by surprise

    Ehh.. die beste vriend vergeten. Het is je vriendje? Probeer vaker met hem af te spreken. En ga leuke dingen met hem doen in het weekend?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 20:17 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik zouw al lang geen vertrouwen hebben moest bij mij een relatie zo lopen eigenlijk. Maar gewoon u hart volgen.

    eerlijk zijn tegenover jezelf en eerst eens bedenken van wie je nu echt meer houd.
    Als dat meer van je lover is zegt dat dus al genoeg.
    Het kan ook zijn dat je gewoon de aandacht van je lover mist en die wel krijgt van die vriend, maar dat lijkt me niet iets om een relatie voor te stoppen. Dus gaa eerst eens bedenken van wie je echt houd.
    (A)


    I am in love with a fairytail

    Als je die andere gast leuker vind dump je je vriendje toch gewoon?


    Scream for mercy!

    SeaJinx3 schreef:
    eerlijk zijn tegenover jezelf en eerst eens bedenken van wie je nu echt meer houd.
    Als dat meer van je lover is zegt dat dus al genoeg.
    Het kan ook zijn dat je gewoon de aandacht van je lover mist en die wel krijgt van die vriend, maar dat lijkt me niet iets om een relatie voor te stoppen. Dus gaa eerst eens bedenken van wie je echt houd.
    (A)


    None but ourselves can free our minds.

    Bedankt voor jullie zegjes maar het leuke is mijn hart kan niet kiezen en ik lig iedere avond wakker:S

    Ik zou het ook niet weten. Gewoon je hart volgen is makkelijker gezegd als gedaan, maar weet wel, als je voor je beste vriend kiest en het raakt ooit uit, dan heb je hem niet meer zo als je hem nu hebt.


    Tanya is de beste.

    spreek meer af met je vriendje,en als je erbij bent is het gemakkelijk,voel je nog diezelfde vlinders in je buik,ben je liever bij hem dan bij enig ander persoon ?
    dan is het duidelijk dat je bij je vriendje moet blijven (:
    maar ben je bij je vriendje,en denk je aan je andere vriend,dan word het hoog tijd op zaken op orde te stellen ;)


    everybody needs a song.

    ik zou allesinds niet voor mijn beste vriend kiezen, logisch dat je hem leuk vind als het je beste vriend is, maar als je met hem gaat en het geraakt uit, is er weinig kans dat jullie weer normaal vrienden kunnen zijn. Bij sommigen lukt het, maar dat is uitzonderlijk.


    -

    Dat durf ik niet te zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Imperd schreef:
    Ik zou het ook niet weten. Gewoon je hart volgen is makkelijker gezegd als gedaan, maar weet wel, als je voor je beste vriend kiest en het raakt ooit uit, dan heb je hem niet meer zo als je hem nu hebt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is een moeilijke keuze. (: maar je hebt nu al 1 1/2 jaar met je vriend zegmaar. En nogsteeds verliefd? anders zou je kunnen wegstrepen zegmaar. Keuze tussen 2 jongens xd maar je moet er eerst zeker van zijn dat die ene jongen je écht leuk vind. straks maak je het uit terwijl die ene jongen niet eens met je wilt.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Volg Jhé hart


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥