• Bedankt voor de raad mensen. Maar na een paar uur proberen,kan ik eindelijk met haar praten,hebben we haar te pakken gekregen. Dus dit mag weer gesloten worden,bedankt in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 18:29 ]

    naar haar toe gaan?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    idd, gewoon erheen gaan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    idd, gewoon erheen gaan.

    Dan ben ik meer als een uur onderweg,ik moet zeker 3 bussen nemen eens ik erben. En dan kan ik de weg nog niet vanbuiten ook ;s

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dan ben ik meer als een uur onderweg,ik moet zeker 3 bussen nemen eens ik erben. En dan kan ik de weg nog niet vanbuiten ook ;s

    meschien moet je het tegenm iemand zeggen die in de buurt woond zodat die langs kan gaan, en anders zou je echt zelf fmoeten gaan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    meschien moet je het tegenm iemand zeggen die in de buurt woond zodat die langs kan gaan, en anders zou je echt zelf fmoeten gaan

    Ik ga nu gewoon afwachten,ik ga nog andere vriendinnen naar haar laten bellen. En hopen dat ze online komt. Want als ik ernu naartoe moet ben ik er pas tegen een uur of 7 in de avond. Dus ik ga echt afwachten,anders ga ik er echt naartoe gaan.

    Misschien heeft ze die rust bewust gekozen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Misschien heeft ze die rust bewust gekozen.


    None but ourselves can free our minds.

    ken je niet iemand die bij haar in de buurt woont bel/sms die genne en zeg gewoon dat ze niet antwoord en dat je je een beetje zorge maakt

    Aurelia schreef:
    Misschien heeft ze die rust bewust gekozen.

    :')


    I don't need words to feel those lips.

    > Slotje op aanvraag van user in topic.


    Tanya is de beste.