• The Vampire island

    Bill,Tom,Gustav,Georg 4 Jongens die werken op een piratenschip, ofja werken, Tom en Bill zijn de tweeling van de beroemde kapitein Jack, Georg's vader is ook een bekende kapitein alleen dan van een ander schip, hetzelfde geld voor Gustav, op een dag mogen Gustav en Georg mee met bill en tom, onderweg komen ze een eiland tegen, het rare is, deze staat niet op de kaart.. maar wat als ze erachter komen dat daar vampieren wonen, en dat Bill verliefd word op een vampier?. De piraten hebben een hekel aan de vampieren en vermoorden iedere vampier die ze tegen komen, maar het probleem is. de vampieren denken hetzelfde over de piraten..kant bill dit stoppen?..



    aardige vampiers
    VOL

    vampiers Gemeen:
    SugarWoody = leider
    ...
    ...

    beste vrienden Tom,Bill,Gustav,Georg.
    VOL

    naam: *voor en achternaam*
    leeftijd:
    lengte:
    karakter:
    tekstje:
    foto:


    (slotje?)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 18:50 ]

    Ik wil wel een Aardige vampier zijn?

    naam: Rachel Smith
    leeftijd: 18
    lengte: 1,68
    karakter: Lief, gek, onhandig, zorgzaam, chaotisch, struikelt en valt veel, laat veel vallen, zelfstandig, laat zich niet zomaar dingen wijsmaken
    tekstje:
    Hallo, Ik ben Rachel en ik ben voor de rest van mijn bestaan 18 jaar oud.
    De rest van mijn bestaan? Ja, ik ben een vampier. En ja, ik drink bloed. Mensen voedsel is nou niet echt mijn ding. Er zijn soortgenoten die dat wel eten. Maar ik moet er niet aan denken.
    Voor een vampier ben ik erg chaotisch en onhandig. Ik durf te wedden dat ik de enigste ben. Maar dat maakt niet uit. Ergens moet een verschil zijn.
    Samen met mijn vriendinnen loop ik rond op dit eiland. We bewaken het tegen piraten. Maar als er een keer 1 komt, dan zijn we niet bang om zijn bloed te drinken.
    Ik zou heel graag een klein baby'tje willen. Alleen is de kans zo klein. Dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren.
    foto: http://trendsupdates.com/wp-content/uploads/2008/12/jennifer_lopez_2.jpg

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:51 ]


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Ik wil wel een Aardige vampier zijn?
    Maar, heb je ook nog wat nodig?



    oeps vergeten bij te zetten. het staat er nu bij :D

    x

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:50 ]


    Music is the new sex

    Ik wil Leider gemeene vampier zijn [A]
    naam: *voor en achternaam* Elle Noway
    leeftijd: 18
    lengte: 1.70
    karakter: Snel op haar teentjes getrapt, niet op haar mondje gevallen, is altijd in voor grapjes, humor op haar eigen manier.
    tekstje:
    Hoii Hoii stervelingen =D
    Ik ben Elle.. en leef al zoon 287 jaar op deze wrede wereld, maar mijn leeftijd is 18.
    Je zult wel denken 287 jaar al.. Bij die zit vast een draatje los. Maar nee hoor. ik ben kern gezond en er is niks mis met mijn verstand.
    Ik kan er immers ook niks aan doen, dat een of andere gek het nodig vond mij te bijten, en mij te transformeren in een bloed drinkend monster.
    Niet dat ik het erg vind, een vampier zijn. Nee hoor, je raakt er aan gewent. en om die weerlozen mensen wezentjes leeg te zuigen, vind ik nou niet egt een probleem.
    maar ik moet rustig aan doen,, zoveel mensen wonen her niet op dit priegelen eiland.. en aangezien ik de leider van een groep ben,, moet ik het bloed eerlijk verdelen.. dat doe ik dan ook. Tenminste dat denken mijn 'onderdanen.' Ik geef mezelf natuurlijk altijd wat meer.
    Maar over het eiland..
    Ja ik woon op een eiland vol met andere vampiers. de ene iets te vriendelijk, en de ander iets te kwaadaardig..
    Maar kwaadaardiger dan mij bestaand volgens die brave dieren drinkers niet.
    GneGne.. best grappig toch.
    but ik ga.. Heb dorst, en er zijn net weer wat mensen verdwaalt^^
    hoop je hier tegen te komen. =D
    Xx.
    foto:
    foto =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    een aardige vampier
    naam: Nickita Mosley
    leeftijd: 18
    lengte: 1.70
    karakter: vaak vrolijk en maakt altijd wel lol ziet alles wel aan de zonnige kant
    tekstje:
    Haaaayyy xD ik ben Nickita
    ik ben altijd wel vrolijk en bekijk alles aan de zonnige kant ja ik zie wel wat er gebeurt het komt altijd wel op een dag goed toch okey behalve als het pirate zijn dan wand daar heb ik gewoon een hekel aan waarom ja zij mogen ons soort niet en wij de hune niet dus dat komt mooi uit
    oh had ik je nog niet verteld wat ik ben dan oh wat ben ik toch weer handig nou ik ben dus een vampier zo weet je dat ook weer ook al is het niet zo boeiend vind ik xD
    maar ik heb gehoord dat er een boot is aangekomen op ons eiland dus ik ga lekker kijken en dan mischien wel lol trappen met de bamanning vind ik zo leuk om te doen dan xD
    dus bye bye <3
    foto: http://photos.friendster.com/photos/66/56/65276566/1_794600165l.jpg

    Fijn zonder dat ik het door had staat het berichte hier beneden ook nog een keer en je kan niet meer verwijderen dus hij wilt niet weg sorry :S

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 12:37 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    een aardige vampier
    naam: Nickita Mosley
    leeftijd: 18
    lengte: 1.70
    karakter: vaak vrolijk en maakt altijd wel lol ziet alles wel aan de zonnige kant
    tekstje:
    Haaaayyy xD ik ben Nickita
    ik ben altijd wel vrolijk en bekijk alles aan de zonnige kant ja ik zie wel wat er gebeurt het komt altijd wel op een dag goed toch okey behalve als het pirate zijn dan wand daar heb ik gewoon een hekel aan waarom ja zij mogen ons soort niet en wij de hune niet dus dat komt mooi uit
    oh had ik je nog niet verteld wat ik ben dan oh wat ben ik toch weer handig nou ik ben dus een vampier zo weet je dat ook weer ook al is het niet zo boeiend vind ik xD
    maar ik heb gehoord dat er een boot is aangekomen op ons eiland dus ik ga lekker kijken en dan mischien wel lol trappen met de bamanning vind ik zo leuk om te doen dan xD
    dus bye bye <3
    foto: http://photos.friendster.com/photos/66/56/65276566/1_794600165l.jpg

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 12:33 ]


    You can't touch music but music touch you

    naam: Michelle Green
    leeftijd: 18
    lengte: 1.69
    karakter: Lief, Beleefd, Humoristisch, Vrolijk, Hyper, Snel bezorgd, Behulpzaam.
    tekstje:
    Hii!
    Ik ben Michelle en ben 18 jaar, ik houd van dansen, zingen, piano spelen, vrolijk zijn en winkelen ;] Ik ben anders dan normale mensen, ik ben een vampier. Nu ga je vast denken van wat lult dat mens. maar het is echt waar! En als je het niet wilt geloven moet je het maar voelen, dus je bent gewaarschuwd. Ik ben altijd wel vrolijk en beleefd. Ik heb ook mijn mindere kanten zoals ik ben eigenwijs en soms egoïstisch. Maar ik heb honger dus ik ga er weer vandoor. Byez<3
    foto: Michelle.<'3

    Rol: Aardige vampier
    naam: Nathalie Carter
    leeftijd: 17
    lengte: 1.74
    karakter: Spontaan, aardig, erg optimistisch, ziet bijna altijd the brigth side of life ondanks dat ze een vampier is, als ze depressief is, is het goed depressief, is bijna altijd wel vrolijk en huppelt dan ook vrolijk rondjes om iedereen heen. Is soms ook heel nuchter.
    tekstje:
    Ola mensen en andere wezens :').
    Ik ben dus Nathalie Carter. Ik ben 17. Tenminste dat laat ik iedereen geloven. Ik ben namelijk al wat ouder dan 17 jaartjes. Ik ben namelijk vampier! Je je leest het goed, een vampier...
    Ik leef op een 'Vampier eiland'. En het is er heel gezellig... Not! We zitten met z'n allen op een kluitje te wachtn tot het volgende schip zinkt x'D.
    En verbaasd je niet, als je opeens een stem luidkeels hoort zingen. Dat ben ik. Ja ik houd van zingen en nuchter doen.
    Maar ik ga weer. Ik hoor in de verte mensen krijsen x').
    See you later dudes
    Nathalie
    foto: Nathalie

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 10:32 ]


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Sorry.. ik moest de foto vervangen he =D
    nieuwe foto =D
    Is wel gewoon hetzelfde meisje.. :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''