• Heey allemaal!, binnenkort de 17de hebben ik en mijn vriend het een half jaar!, ik wil iets speciaals doen, alleen ik weet niet wat:( toen dacht ik, de mensen hier op quizlet hebben vast wel een leuk idee, dus hebben jullie een leuk speciaal ideetje?:D

    xx<3

    uit eten ? bios pakken n_n

    zelf eten koken met zn tweetjes en met kaarslicht opeten ?(xD)( romantissscch haha n_n)


    I solemny swear i am up to no good

    oeeeh de 17e. n_n ik heb ook de 17e. n_n zo interesseert jou ook wat he. ;D nee maar misschien zo'n kettinkje die je samen kan delen? n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik de 16e =D en zo'n kettingkje met een hartje met jullie namen erin, en dan ieder de helft. heb ik ook, heb je gevoel alsof hij toch altijd een soort van bij je is.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Geef hem iets!<3

    alvast gefeliciteerd^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 16:46 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Zoals Revenge zegt, geef hem iets. ^^
    Misschien een ketting met een hartje; de ene helft voor jou, de andere helft voor hem. Maar ik weet niet of jouw vriend dat leuk vind ofzo.
    :X


    Love is the movement.

    Geef hem wat.(hoeft geen tastbaar of gekocht cadeau te zijn.


    Everyone smiles in the same language.

    je moet samen wat leuks gaan doen, een dag samen is altijd leuker dan een kadotje (als je echt van diegene houd) en miss kan je een kadotje en een dagje samen doen, maar je moet wel zeker weten dat hij geen dag heeft georganiseert, anders word het heeel erg druk ;p . veel geluk nog met je vriend!


    i know you'll be my paparazzi *

    Trafficlight schreef:
    oeeeh de 17e. n_n ik heb ook de 17e. n_n zo interesseert jou ook wat he. ;D nee maar misschien zo'n kettinkje die je samen kan delen? n_n

    Proficiat ^^ ..
    maar zoals jij al zegt dat je iets speciaals wilt doen dat laat wel zien dat je echt om hem geeft en nog helemaal verliefd bent.
    dus ;
    geef hem iets ofzo. een leuk geschenk ?
    of naar een atractie park?
    i don't know.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    euuhm...
    je kan samen naar een massage,kuuroord ding gaan ?
    dat was mijn beste vriendin toch van plan toen ze zo lang met haar vriendje was (:


    everybody needs a song.

    Naar een Spa ding gaan?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ga iets romanties doen zoals uit eten(of zelf koken)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn vriend en ik waren 6 maanden samen ooooooop 2 mei. Toen is hij van 1 mei tot 3 mei blijven slapen ;P
    Dat was heul gezellig. ;D


    Mew <3

    Doe gewoon iets dat jullie allebei leuk vinden, mss kan je naar de plek gaan waar jullie elkaar voor het eerst zagen of waar jullie verkering hadden ofzo? das romantisch vind ik


    Happiness hit her like a train on a track

    het hoeft niet perse duur zijn of een gift ofzu ga wat leuks doen, picknicken in een park, daarna naar het strand ofzo?