Bij deze wil ik laten weten dat ikzelf, niet van plan ben om (na dit topic) nog maar een topic te openen of een reactie na te laten op een van de andere topics. Ik zeg en meld dit oa om de mensen die michael jackson niet mochten, of niet van zijn muziek hielden, ergens ook wel gelijk te geven.
Want zeg nu zelf. Genoeg is genoeg. De arme man is dood. Wees blij voor hem dat hij naar een betere plek is. Maar de wereld is niet gestopt met draaien. Die gaat gewoon door.
Ik vraag niet om discussies, welles nietes spelletjes, hierbij hoop ik alleen dat ook de mj-fans een beetje beseffen dat, hoe lief de reacties ook zijn, hij komt niet meer terug, hij is echt dood, het is gewoon einde verhaal.
Natuurlijk is het ontzettend erg en ja ook ik vind het ontzettend erg. Maar het word tijd dat we ons weer op de gewone dagelijkse dingen gaan richten en ook naar ander nieuws kijken/luisteren wat nu totaal genegeerd en overzien word. En kom nu alsjeblieft niet met 'je weet niet hoe erg het is voor de fans blabla..' Want dat weet ik wel degelijk. Ik ben met hem opgegroeit, altijd naar hem geluisterd, alles.. Dus ik weet wel delgeijk hoe het voelt. Maar waarom zou je in ellende wegkwijnen? Als je ook kan stil staan bij de mooie herrineringen van hem, zonder dat andere last van je hebben.
Doe met de info wat je wilt. Maar ga geen ruzie lopen maken, dat zeg ik bij voorbaad al. Ik hoop dat ik bepaalde users tot inzien kan laten komen mede door dit stukje tekst.
Edit: Ik merk dat veel het op een totaal andere manier opvatten én dus helemaal verkeerd. Ik ontneem niemand de zeggenschap van het rouwen, helemaal niemand. Ik maak enkel een opmerking over de manier waarop. Wil je iemand respectere, vereren, ophemelen, helemaal prima. Maar denk daar dan ook aan als hij nog leeft..
Wie du mir, so ich dir.