• muffins :9~

-

Trafficlight schreef:
    (...)
    jaaaman. je moet het altijd leuk maken voor jezelf. anders komt er echt niets van. =3

En anders ga ik gewoon naar een internetcafé en laat ik me door jullie opvrolijken n.n

viedeogame schreef:
    (...)
    ja over 5 dagen x'D
    dat bedoelde ik met in vakantie :X

Oow ok, naar waar?

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

xACCURATE schreef:
    (...)
    Nu hebben we wel weer 2 gesprekken :'D
    we zijn weer terug bij het oude. [/vorige week xD]

Idd(nerd)

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

LienVampire schreef:
    (...)
    Oke (:
    nou, ik droomde dat ik in bed lag en deed me ogen open. Toen zag ik dat me pc opeens vanzelf opstartte ö er stond zo; 'compaq' op me scherm (is het merk). Toen keek ik naar me witte kast en die werd ineens een soort smartboard en toen zag ik mezelf als klein kind. Het was een soort filmpje ofso. Maar een mannenstem zei zoiets over da filmpje maar ik weet nie wat oO En ik zag die persoon nergens in me kamer

:O
    wat eng.
    Misschien he, is het goed om die droom op te schrijven.... Je weet maar nooit... ;)

LienVampire schreef:
    (...)
    Idd(nerd)

En nu moeten we ze nog beide aan de gang houden n.n

xACCURATE schreef:
    (...)
    :O
    wat eng.
    Misschien he, is het goed om die droom op te schrijven.... Je weet maar nooit... ;)

Hmm, goed idee (:

xACCURATE schreef:
    (...)
    En nu moeten we ze nog beide aan de gang houden n.n

ja n_n
    Goh ik kan ook alleen maar 'ja' & 'idd' zeggen x'D

LienVampire schreef:
    (...)
    Hmm, goed idee (:

(:
    Dat doe ik nu ook altijd, alleen het vervelende is, ik heb dus zegmaar "voorspellende dromen"; en pas als die uitkomen kan ik me die droom herrinneren ö
    Maar het kan ook een waarschuwing ofzo zijn..? Of gewoon iets vaags x.x

LienVampire schreef:
    (...)
    Oow ok, naar waar?

terschelling :9~

-

LienVampire schreef:
    (...)
    ja n_n
    Goh ik kan ook alleen maar 'ja' & 'idd' zeggen x'D

Dat maakt toch niks uit ^^

viedeogame schreef:
    (...)

Oh wat leuk, veel plezier alvast ;)

xACCURATE schreef:
    (...)
    (:
    Dat doe ik nu ook altijd, alleen het vervelende is, ik heb dus zegmaar "voorspellende dromen"; en pas als die uitkomen kan ik me die droom herrinneren ö
    Maar het kan ook een waarschuwing ofzo zijn..? Of gewoon iets vaags x.x

O:
    Ik denk dat et een waarschuwing is..

viedeogame schreef:
    (...)

Leeukk ;'D

xACCURATE schreef:
    (...)
    Dat maakt toch niks uit ^^

Hhaaa ;]
    3500 =D

LienVampire schreef:
    (...)
    O:
    Ik denk dat et een waarschuwing is..

Dat kan ^^

xD
    Ik heb tranen in mijn ogen van t lachen, mijn broer was aan het zingen, en het klonk zóó niet x'D