• muffins :9~


    -

    begrijp ik ook wel ;D


    -

    Trafficlight schreef:
    (...)
    why not keind? ;D

    Omdat ik de kinderen niet echt leuk vind die meegaan ;x

    Afgelopen ;)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienVampire schreef:
    Afgelopen ;)

    Was t spannend?

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Omdat ik de kinderen niet echt leuk vind die meegaan ;x

    Welke kinderen gaan mee dan?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Was t spannend?

    Jha alleen een kut einde


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Omdat ik de kinderen niet echt leuk vind die meegaan ;x

    wie zijn het dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb superzin in de vakantie!
    nog 5 dagen :9~


    -

    viedeogame schreef:
    ik heb superzin in de vakantie!
    nog 5 dagen :9~

    ='D
    Ga je nog ergens heen?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienVampire schreef:
    (...)
    Welke kinderen gaan mee dan?

    Zo'n kennissen, waarmee we 7 jaar geleden ook mee op vakantie zijn gegaan. Maar veel dingen vind ik echt irritant, ze stellen veel te veel vragen, boemoeien zich overal mee, hebben geen respect voor ouderen mensen. Daar kan ik echt niet tegen, omdat ik mijn opa's en oma's super erg mis. En hun moeder bemoeit zich ook met mijn opvoeding enzo ><

    ik totaal niet :'( nog veel te weinig dagen :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LienVampire schreef:
    (...)
    Jha alleen een kut einde

    ><'
    Dat is niet leuk n.n

    Ik had op voetbalkamp echt zó'n enge film gezien he Ö
    Ik drufde op t einde niet meer te kijken ;x

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Zo'n kennissen, waarmee we 7 jaar geleden ook mee op vakantie zijn gegaan. Maar veel dingen vind ik echt irritant, ze stellen veel te veel vragen, boemoeien zich overal mee, hebben geen respect voor ouderen mensen. Daar kan ik echt niet tegen, omdat ik mijn opa's en oma's super erg mis. En hun moeder bemoeit zich ook met mijn opvoeding enzo ><

    :O dat sucks ._.
    Gaat er ook iemand mee van jou leeftijd?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Zo'n kennissen, waarmee we 7 jaar geleden ook mee op vakantie zijn gegaan. Maar veel dingen vind ik echt irritant, ze stellen veel te veel vragen, boemoeien zich overal mee, hebben geen respect voor ouderen mensen. Daar kan ik echt niet tegen, omdat ik mijn opa's en oma's super erg mis. En hun moeder bemoeit zich ook met mijn opvoeding enzo ><

    ahjoh, probeer het te negeren. je slaat jezelf er wel doorheen. en misschien valt het reuze mee als je daar eenmaal bent =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LienVampire schreef:
    (...)
    :O dat sucks ._.
    Gaat er ook iemand mee van jou leeftijd?

    Nee, alleen hun. Maar mijn MP3 en ik redden het wel samen n.n