• muffins :9~


    -

    Trafficlight schreef:
    ik heb serieus echt nooit problemen op dat vlak. x'D

    dan heb je gelukg, lijkt mij n.n

    SugarWoody schreef:
    (...)
    dat ga ik dus zowiezo neit doenw ant daar heb ik heel het lef niet voor.. x']
    me vriendin heeft achter mijn rug om zijn msn geregelt via mijn hyves,, dus hij denkt geowon dat ik het was,, omdat ze wist dat ik dat zelf nooit zou doen.. x']
    en gister heeft ze mij wijs gemaakt, dat hij had gezecht dat hij mij eerst beter wou leren kennen, maar dat blek dus een grpa te zijn ><

    But But,, genoeg gezijk van mij dnekik zo. .x']


    ik vind dat wel dom van die vriendin..:X but.. je zeikt niet.. ik doe dat ook wel eens..[a]
    sommige hier zullen dat wel weten..x'D maar.. ik vind dat eigenlijk niet kunnen van die vriendin.. :X sorry dat ik het zeg...
    :x

    ö laatste pagina n.n

    ik heb hem ^^ nog steeds niet terug gekrabbelt btw. Naoom, ik had maandag geen zin meer en gister ben ik niet op hyves geweest.. dus ik ga dat maar eens doen.. maar ik heb weer eens geen idee wta ik moet krabbelen... :x

    xACCURATE schreef:
    (...)
    dan heb je gelukg, lijkt mij n.n

    misschien wel. x'D nja vroeger weleens, want toen was ik nog meer verlegen dan nu. ôo nu heb ik soms van die dagen waarvan ik heb van: schaaait. en als ik dan een crush heb dan doe ik er alles aan om die te krijgen en dat lukt meestal x'D errug. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    ik heb hem ^^ nog steeds niet terug gekrabbelt btw. Naoom, ik had maandag geen zin meer en gister ben ik niet op hyves geweest.. dus ik ga dat maar eens doen.. maar ik heb weer eens geen idee wta ik moet krabbelen... :x

    wat had ie maandag ook alweer gekrabbeld? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    misschien wel. x'D nja vroeger weleens, want toen was ik nog meer verlegen dan nu. ôo nu heb ik soms van die dagen waarvan ik heb van: schaaait. en als ik dan een crush heb dan doe ik er alles aan om die te krijgen en dat lukt meestal x'D errug. (A)

    Haha x'D

    Trafficlight schreef:
    (...)
    wat had ie maandag ook alweer gekrabbeld? :X

    "ja ik speelde met allebij de orkesten mee
    Achter in ik drum *hyves smilie, =)*"

    Whipple schreef:
    (...)

    ik vind dat wel dom van die vriendin..:X but.. je zeikt niet.. ik doe dat ook wel eens..[a]
    sommige hier zullen dat wel weten..x'D maar.. ik vind dat eigenlijk niet kunnen van die vriendin.. :X sorry dat ik het zeg...
    :x


    Ik ook niet.. toen ze zij dat ze het hem gezecht had,, geloofde ik haar in eersten instadsie,, omdat ik tegen hem aan het praten was, en ik een smsje van haar krijg 'ben je lekker met mitch aan praten'
    dus ik werd al niet goed ><
    But, ik heb een half uur verstijft agter die Pc gezetten !
    Ik had kunnen weten dat het een grapje was,, zulke kut geintjes haalt ze wel meer uit ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SugarWoody schreef:
    (...)

    Ik ook niet.. toen ze zij dat ze het hem gezecht had,, geloofde ik haar in eersten instadsie,, omdat ik tegen hem aan het praten was, en ik een smsje van haar krijg 'ben je lekker met mitch aan praten'
    dus ik werd al niet goed ><
    But, ik heb een half uur verstijft agter die Pc gezetten !
    Ik had kunnen weten dat het een grapje was,, zulke kut geintjes haalt ze wel meer uit ><

    sorry dat ik het zeg, maar dat kun je toch eigenlijk als ze steeds van die grapjes uithalen geen vrieden noemen.. nouaj... van wat je zegt dnek ik dat een beetje...:X

    Can you heaaar meee?
    -zingt mee met E.E. - n.n

    xACCURATE schreef:
    Can you heaaar meee?
    -zingt mee met E.E. - n.n

    wedden dat hij nu vol is? x'D:Y)

    oke , nu dan :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    wedden dat hij nu vol is? x'D:Y)

    nog niet.
    Misschien nu? x]

    xD


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt