• Timo Descamps, de Mortselse acteur die u kent uit Spring en Steracteur Sterartiest, heeft een vriend.


    Descamps verscheen maandagavond op het televisiegala rond de Nederlandse Musical Awards aan de zijde van Danny De Jong (21), die net als Timo meedraait in de Nederlandse musical Kruistocht in Spijkerbroek.

    “Ik heb er nooit een geheim van gemaakt, maar maandag was het de eerste keer dat ik met Danny in de kijker liep, en blijkbaar is dat toch opgevallen.”

    Opgelucht
    De Mortselse acteur is opgelucht dat hij niet langer discreet hoeft te zijn over een deel van zijn privéleven. “Ik had geen zin om mijn band met Danny nog langer te verbergen”, zegt hij.

    “Vanaf nu moeten we niet meer opletten als we samen op stap gaan. We wisten wel dat onze verschijning zou opvallen, maar voor ons hoeft al die drukte niet.”
    _______________________________________________

    Wie hem niet kent :Y)

    Timo Descamps - Phonecall

    Ik vind het trouwens een goed nummer. :}

    -Hij heeft ook in Spring mee gespeelt, ik denk dat dat programma in Nederland Topstars of zo iets heet :')-


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja wist ik al, wel spijtig eigenlijk..


    You're a star in heaven.

    Leuk voor hem =]


    We can only learn to love by loving.

    wist ik al <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me