• Ik zie opeens allemaal topics over Anime en manga dude, ik zat zo in die topics te kijken en ik vind dat er best wel veel anime/manga fans zijn hier op Q. Dat moest ik ff zeggen =D

    TOMTOMTOM schreef:
    Inderdaad, en ik weet niet eens wat dat manga anime ding gedoe allemaal inhoud ><

    Nee, vertel het me niet. Ik moet het niet weten (':


    Uhuh.. Precies :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik kijk het soms en probeer het na te tekenen maar fan ben ik niet echt het is wel mooi ofzo maar dan moet je bij mijn vriendin zijn die heeft sppr veel manga anime dingen stripboeken plaaatjes posters films tekeningen en zo makkelijk is dat tekenen niet


    Get A Life

    ikke vind het wel leuk..
    maar vooral als tekenstijl,niet zozeer als films


    stay Nyappy

    Ik vind anime en manga wel leuk, en ik teken het ook. Maar ik volg niet echt series, en k weet de namen van de series ook niet enzow. Dus echt een fan kan ik me niet noemen, al vind ik het wel leuk n_n


    Inspiration can hit you any time

    ShamanQueen schreef:
    (...)
    Nou probeer er dan maar eens een te tekenen,Met alle erbij en recht en mooi gedaan,dat kun je echt niet zomaar tekenen en daar heb je wel talent voor nodig of je meot veel oefenen !
    Probeer het maar eens



    zoo waar !! ik ben nu welgetelt... (ja ik kan tellen.. oke ik kan niet tellen) lang bezig !
    en ik ben nog steeds maar heeeel zelde tevreden over mijn tekeningen ><


    A Noble was Born in Chaos

    Ja zijn er wel een paar maar de meeste forums zijn best wel dood @.@ Word nou niet echt mega veel geschreven ofzo:P


    To fight is to life and to life is to fight

    Ja ik ben er ook fan van :P

    ik teken ook wel is van vampire knight maar dat vind ik eigenlijk best makkelijk maar ik ken goed tekenen waar ik het van heb weet ik niet maar ja:P

    Vanuit mijn standpunt valt het wel mee. Ik had een periode waarin ik gek was van mangatekenen.
    But that passed away a very long time ago...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het leuk, kijk wat series maar gek ervan ben ik niet.


    Your make-up is terrible

    TOMTOMTOM schreef:
    Inderdaad, en ik weet niet eens wat dat manga anime ding gedoe allemaal inhoud ><

    Nee, vertel het me niet. Ik moet het niet weten (':


    You'll never dream alone. <3

    ~Yahoo voor de Anime Fans (yeah)
    And there is only more to come !! :P

    -Xx-Inori/Naruto/Gaara/Tobi/Hidan


    Caramelldansen & Yaoii Till You Die <3 ~KO KO DI WA

    Ik heb geen flauw benul wat die dingen zijn. Ik teken ze alleen, en dan typ ik alleen even 'manga' in op google en dan heb al een idee. Het intereseert me ook niet, vind het alleen leuk om te tekenen :X


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Carnage schreef:
    Vind dat dus echt niks aan he ._.
    En dat tekenen, dat kunnen kinders van 7 ook natekenen vind ik. Heel simpel gedaan ö
    [/ sorry sorry sorry]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ALYSHA LOVES ANIME&MANGAAAA <3


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    verslaafd^.^
    en dan vooral aan Death Note en Neon Genesis Evangelion

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 9:15 ]


    ~Lucky Cat~