• Heyy
    Ik zit ngal met een probleempje. Vandaag vrij ik 2 weken met een hele lieve jongen, maar ik voel me niet altijd even goed in onze relatie. Ik bedoel, hij had het niet oficieel gevraagd ik heb dus moeten navragen bij hem hoe het nu met ons zat. Hij heeft me al voorgesteld aan zijn mama en zijn 2 broers, maar dat vind ik dan weer te vroeg. Het zijn die dingen waar ik me slecht door ga voelen... Ja het betekend dat hij hetwl serieus meent enzo, maar ik vraag me af of ik het zelf wel wil. Want het probleem is dat er al een tijdje een meisje is en zij heeft my wetente charmeren, ik wil met haar uit kunnen gaan zonder mijn vriend te moete kwetsen... Wat moet ik nu??

    als je zo denkt, weet ik niet zo of je wel verder wilt met je vriend
    ik zeg niet dat je niet van hem houdt ofzo hè x)
    maar als je zograag dat meisje wilt daten, betekent (denk ik x)) dat je haar wel ziet zitten..dan hou je je vriend beter niet aan het lijntje
    & over dat van te vroeg,en niet goed voelen..je moet gewoon even je vriend apart nemen, en er even over prtn ..zeg hem rustig en kalm wat je niet leuk vind enzo..vraag dan ook wat je kunt doen om hem te plezieren (wat hij bv 'n te vroege handeling van je vindt of weet ik veel x)) , na dit gesprek zul je je, denk ik, wel opgelucht voelen x)

    Sterkte(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    als je zo denkt, weet ik niet zo of je wel verder wilt met je vriend

    Dat dacht ik dus eigenlijk ook.
    Ik heb wel eerder wat bijna gehad met iemand waar ik dan op het laatste moment toch over ging twijfelen, en gewoon kleine dingen waardoor ik me opgesloten ging voelen. Gewoon omdat diegene niet goed genoeg was.
    Met mijn vriend waarmee ik nu acht maanden samen ben, heb ik dat echter nooit gehad, gewoon omdat ik weet dat het bij hem goed zit en ik écht niet bij hem wegwil.
    Maar ik weet niet hoe verliefd jij bent op je vriend e.d. dus ik zou daar eerder naar kijken. Als je na twee weken nadenkt over met anderen uitgaan, neem ik aan niet supererg? Dan lijkt het me sowieso niet echt de moeite waard.. =l


    Mew <3

    ik zou eens goed nadenken over wat je echt wilt. misschien een keertje uitgaan met dat meisje en daarna beslissen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    ik zou eens goed nadenken over wat je echt wilt. misschien een keertje uitgaan met dat meisje en daarna beslissen?


    None but ourselves can free our minds.

    Dat je dat te vroeg vond van zijn ouders enzo te ontmoeten had je zelf ook wel een beetje kunnen voorkomen denk ik. Als het dan toch je vriendje was kan je toch alles met elkaar bespreken en zeggen dat je nog geen zin had om zijn ouders te zien?
    Maar soit.
    'k denk dat het beter is, dat als je je er echt zo over voelt, dat je het hem vertelt, als je zelf niet zeker bent of je dat wel wilt lijkt het me gewoon beter om er eerst eens heel goed over na te denken wat jij wilt. Wat dat kunnen wij natuurlijk ook niet weten of bepalen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou er gewoon open en eerlijk met hem over praten. Je hebt er een 'intense' band mee, in de zin van dat je al een seksuele relatie hebt. Dit is niet zo gemakkelijk als je hem na je relatie kwijtgeraakt. Denk er dus goed over na.


    Tanya is de beste.