• woefff. (cat)
    datishondsvoorPRAAT.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xACCURATE schreef:
    Hoooi Liefste <'3

    ='D
    87 alweer x.x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Discobal schreef:
    gesprek?

    Gesproken? [/I don't get your point ;x]

    helloo :Y)

    LienVampire schreef:
    (...)
    ='D
    87 alweer x.x

    iedeedee ö
    Ik verveel me best wel.
    :X

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Gesproken? [/I don't get your point ;x]

    volgens mij vraagt ze of jullie/we een gesprek willen voeren :Y)

    Whipple schreef:
    helloo :Y)

    haaaaj <3

    Whipple schreef:
    (...)
    volgens mij vraagt ze of jullie/we een gesprek willen voeren :Y)

    Ooooohhh. x'D
    Ik en mijn domme acties.


    Jahoor, wil ik wel :Y)

    xACCURATE schreef:
    (...)
    iedeedee ö
    Ik verveel me best wel.
    :X

    Hahha.
    Ik ga om half 9 tv kijken :X


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienVampire schreef:
    (...)
    Hahha.
    Ik ga om half 9 tv kijken :X

    Oke, dan ga ik dan leren.
    Nog één uur (dance)

    heeft iemand vandaag nog iets boeiends gedaan? ^^

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Oke, dan ga ik dan leren.
    Nog één uur (dance)

    Yep :'D
    Iets beleefd vandaag?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik had pww.. en en en.. ik kwam thuis en was heel moe, dus ging ik eventjes liggen op de bank, en dacht ik na een half uurtje ga ik leren.. ben ik in slaap gevallen en heb ik dus tot half 6 geslapen.. en nu moet ik dus eigenlijk leren, maar heb geen zin..x'D
    en ik ken dus mijn pw's niet x'D

    LienVampire schreef:
    (...)
    Yep :'D
    Iets beleefd vandaag?

    x'D
    Eigenlijk wel.
    - We hadden tussen de proefwerken een studieuur, en toen kwam er zo'n hele gare man x'D
    En hij zei opeens zo: "Oke, en nu ophouden met praten anders wacht ik je in de pauze op..." Dus wij zo"Huh? hoezo dat?" Dus toen zei hij: "....Om je in elkaar te slaan."
    echt, ik heb die vent zo hard uitgelachen.
    En toen fietste ik met een meisje naar huis, en we waren de hele dag al omygod aan t zeggen, toen zei ik zo omystrify, en toen kwamen we op omyyu, maar dat klonk als oma-yu en toen hebben we ons kapot gelachen en nu zeg ik de hele tijd OMAyu xD

    Whipple schreef:
    ik had pww.. en en en.. ik kwam thuis en was heel moe, dus ging ik eventjes liggen op de bank, en dacht ik na een half uurtje ga ik leren.. ben ik in slaap gevallen en heb ik dus tot half 6 geslapen.. en nu moet ik dus eigenlijk leren, maar heb geen zin..x'D
    en ik ken dus mijn pw's niet x'D

    x'D
    Hoe ging engels en gs??

    xACCURATE schreef:
    (...)
    x'D
    Eigenlijk wel.
    - We hadden tussen de proefwerken een studieuur, en toen kwam er zo'n hele gare man x'D
    En hij zei opeens zo: "Oke, en nu ophouden met praten anders wacht ik je in de pauze op..." Dus wij zo"Huh? hoezo dat?" Dus toen zei hij: "....Om je in elkaar te slaan."
    echt, ik heb die vent zo hard uitgelachen.
    En toen fietste ik met een meisje naar huis, en we waren de hele dag al omygod aan t zeggen, toen zei ik zo omystrify, en toen kwamen we op omyyu, maar dat klonk als oma-yu en toen hebben we ons kapot gelachen en nu zeg ik de hele tijd OMAyu xD

    HAHAHAHA xDxD
    Die gast is egt raar x.x
    OMAyu... hoe bedenk je et xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.