astuBLAFT
*blaf/woef*
-
6 juli 2009 - 20:526 juli 2009 - 21:31
weetje ik heb net wat bedacht:
als andere mensen zeggen dat ze iets niet durfen, zegt de rest dat ze het gewoon moeten doen.
Maar moeten ze het zelf doen, durven ze niet meer.
-hoopt dat jullie het begrijpen-6 juli 2009 - 21:31viedeogame schreef:
(...)
ik had hetzelfde! x'D
eerlijk? x'D mygod, dat had ik nou ff niet verwacht. maare. wat waren wij dom dan. x'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
6 juli 2009 - 21:31Whipple schreef:
ik kende Camille al een beetje van die spelletjes van wie je het meeste vertrouwde x'D
Ja, daar kende ik jou een beejte van.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
6 juli 2009 - 21:326 juli 2009 - 21:326 juli 2009 - 21:32Whipple schreef:
weetje ik heb net wat bedacht:
als andere mensen zeggen dat ze iets niet durfen, zegt de rest dat ze het gewoon moeten doen.
Maar moeten ze het zelf doen, durven ze niet meer.
-hoopt dat jullie het begrijpen-
ik begrijp je.. en als ik tegen iemand zeg dat ze iets moeten doen hè.. dan durf ik het meestal zelf wel. je moet serieus geen "bluf" tegen mij zeggen, want reken maar dat ik het doe.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
6 juli 2009 - 21:32Trafficlight schreef:
(...)
ik hou niet zo van dat soort vrienden. die zijn saai.
inderdaad6 juli 2009 - 21:32Jac en Naoom, jullie kennen elkaar toch al van vorig jaar niet?
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
6 juli 2009 - 21:33Trafficlight schreef:
(...)
eerlijk? x'D mygod, dat had ik nou ff niet verwacht. maare. wat waren wij dom dan. x'D
haha ja echt he x'D
en nu praten we vet veel ;$-
6 juli 2009 - 21:33Fortune schreef:
(...)
Door jou verhalen?
klopt.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
6 juli 2009 - 21:33Trafficlight schreef:
(...)
ik begrijp je.. en als ik tegen iemand zeg dat ze iets moeten doen hè.. dan durf ik het meestal zelf wel. je moet serieus geen "bluf" tegen mij zeggen, want reken maar dat ik het doe.
ik durf niet zo heel veel..6 juli 2009 - 21:33Fortune schreef:
Jac en Naoom, jullie kennen elkaar toch al van vorig jaar niet?
jaaa-
6 juli 2009 - 21:34viedeogame schreef:
(...)
haha ja echt he x'D
en nu praten we vet veel ;$
jadude.
nu zijn we homies voor het leven.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
6 juli 2009 - 21:34Whipple schreef:
(...)
ik durf niet zo heel veel..
ikwel. sinds dit jaar jonge, ik durf haast alles.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
6 juli 2009 - 21:34