• Ik heb nu echt al heel lang last van mijn knieën, dat is alleen als ik loop bewegingen er mee maak. Ik ben al een keer naar de dokter geweest, maar die kon niets vreemds vinden. Heeft iemand het zelfde/weet ie wat het is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Voetbal je toevallig? x]

    xACCURATE schreef:
    Voetbal je toevallig? x]

    Nope, ik doe wel aan paardrijden en joggen. Met paardrijden heb ik er af en toe last van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb dat ook :Y)
    En het is vet irritant. :X


    everything you imagined, and more...

    miss kun je wel iets aan je miniskus(ofsoiets) hebben?


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is iets wat veel jonge meisjes hebben. Ik heb dat ook en we zijn ermee naar de dokter geweest en die stuurde ons door naar de kinesist en zij zei dat dat kwam door het bot in je dijbeen groeit en je spier dan uitrekt en als dat niet snel genoeg herstelt voor de volgende groei dan doet dat pijn ofzoiets :")


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    dat heb ik ook al een maand lang, maar mijn been slaapte in de bus en toen ging ik staan en ben ik er 3 keer doorheen gezakt :')
    maar ik ben te eigenwijs om naar de dokter te gaan x'D


    dream, dare, fly!

    Confined schreef:
    (...)
    Nope, ik doe wel aan paardrijden en joggen. Met paardrijden heb ik er af en toe last van.

    Misschien komt het dan door 't paardrijden, als je veel in een zelfde houding zit kun je wel eens last van je gewrichten krijgen. Misschien eens een goede massage ofzo? x]