• Hallo lieve leden.
    Omdat er enkele foutjes in Quizlet zitten, hebben we besloten om een handige lijst te maken zodat die allemaal opgelost raken zonder dat Rutger eest nog naar die fouten moet zoeken.
    Dit betekend dus dat je hier de fouten mag neerzetten die je hebt ontdekt in de site. :]
    X
    Droppen maar! ^^

    NOTE:
    - Post geen suggesties!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 0:33 ]


    Let the Night embrace you

    de tijd!

    AnoukCullen schreef:
    als ik een verhaal schrijf en dan eerst dat voorstukje (onder het plaatje) doe omdat ik nog geen titel weet en dan mijn verhaal schrijf en dan op het eind de titel en de plaatjes, gaat heel mijn tekst weg. dan kan ik weer opnieuw beginnen.

    oh en als ik in het voorstukje schrijf kan ik geen smileys plaatsen.


    Jah, heb ik ook last van, echt heel irritant.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    awakening schreef:
    Ik heb nog steeds, om de vijf minuten dat er komt te staan; 'internet explorer werkt niet meer' en dan komt de pagina opnieuw met Compatibiliteitsweergave. En dan gebeurt het nog een keer, maar dan staat er een rood kruisje met iets van dat Quizlet niet kan laden ofzo.

    Het is echt super irritant!
    Ik heb dus internet explorer, maar om nou alleen voor Quizlet een andere browser te downloaden vind ik ook zo wat..
    Zijn er geen andere opties??


    Oh, ja dat vind ik ook best irritant.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vind eigenlijk dat de spelfouten uit de quizen moeten worden gehaald. dat is vreselijk irritant als je het leest.


    Bowties are cool

    Fuzz schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?

    Hee, dat heb ik ook soms. Voor de rest is alles wel in orde bij mij (:


    You move me ......... Kurt

    awakening schreef:
    Ik heb nog steeds, om de vijf minuten dat er komt te staan; 'internet explorer werkt niet meer' en dan komt de pagina opnieuw met Compatibiliteitsweergave. En dan gebeurt het nog een keer, maar dan staat er een rood kruisje met iets van dat Quizlet niet kan laden ofzo.

    Het is echt super irritant!
    Ik heb dus internet explorer, maar om nou alleen voor Quizlet een andere browser te downloaden vind ik ook zo wat..
    Zijn er geen andere opties??

    Heb ik ook. En ik ben ook niet van plan om een andere browser te nemen, meerdere gebruikers op deze pc :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    ik vind wel dat er een spellingscontrole op moet zitten ofzo(nerd)

    Fuzz schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?


    Dat heb ik als ik een topic maak en er vervolgens iets aan wil veranderen.. Very annoying.. (nerd)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het spotlight. Als je met je muis erop blijft hangen, gaat hij alsnog door. Misschien weer net als eerst? Dat het spotlight dan blijft pauzeren. Totdat je je muis er weer vanaf haalt?(cat).

    Je krijgt geen sms terug als je een story in de spothlight zet.

    Op firewox kan je je niet meer uitloggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    als ik bijv. een kleurtje wil voor een woord. dan blijft er nog wat staan.

    ff een voorbeeld:
    zij het tochxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    als ik bijv. een kleurtje wil voor een woord. dan blijft er nog wat staan.

    ff een voorbeeld:
    zij het tochxD


    Je doet het ook verkeerd?
    Je hoeft maar 1 keer purple te doen.
    Zo dus: [ purple]tekst[/ purple]


    Your make-up is terrible

    eyaloves schreef:
    Je krijgt geen sms terug als je een story in de spothlight zet.

    Je moet dan ook geen sms terug krijgen. Lees alsjeblieft goed wat er staat. ^^


    Let the Night embrace you