• Hallo lieve leden.
    Omdat er enkele foutjes in Quizlet zitten, hebben we besloten om een handige lijst te maken zodat die allemaal opgelost raken zonder dat Rutger eest nog naar die fouten moet zoeken.
    Dit betekend dus dat je hier de fouten mag neerzetten die je hebt ontdekt in de site. :]
    X
    Droppen maar! ^^

    NOTE:
    - Post geen suggesties!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 0:33 ]


    Let the Night embrace you

    Alysse schreef:
    Als ik op vetgedrukt (B) ofzo druk, wilt het niet in mijn tekstvak komen. Meestal toch niet. In GB en hier op het forum wel, maar bv in een blogbericht, of als ik een bericht wil aanpassen doet ie dat niet meer. Dat kan vast wel liggen aan het feit dat ik firefox heb..

    opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    opgelost (Y)

    Wauw, dat is snel. Dankjewel!


    Some people make the world special just by being in it

    Als ik wil uitloggen geeft ie wel "Je bent succesvol uitgelogd" aan. Maar dan ben ik niet uitgelogd, dus ik kan niet op een ander account van mij en een vriendin... ERGER ME ER DE **** VAN!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als je naar spotlight history gaat staat alles schuin onder elkaar. Niet meer recht, zoals eerst.

    Seraph schreef:
    Als je naar spotlight history gaat staat alles schuin onder elkaar. Niet meer recht, zoals eerst.

    Met welke browser is dat? Ik heb hier IE, FF en Chrome en bij geen van 3 staat alles schuin onder elkaar.


    Dit is mijn signature...

    Ralis schreef:
    Als je naar spotlight history gaat staat alles schuin onder elkaar. Niet meer recht, zoals eerst.


    Heb ik ook.
    Ik gebruik Internet Explorer, maar ik weet niet of het daaraan ligt D:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 4:49 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb Firefox en kan niet uitloggen en komt er wel te staan: "U bent succesvol uitgelogd." niet dus. Dus ik kan niet op andere accounts.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    als ik een verhaal schrijf en dan eerst dat voorstukje (onder het plaatje) doe omdat ik nog geen titel weet en dan mijn verhaal schrijf en dan op het eind de titel en de plaatjes, gaat heel mijn tekst weg. dan kan ik weer opnieuw beginnen.

    oh en als ik in het voorstukje schrijf kan ik geen smileys plaatsen.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Fuzz schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?


    Dat heb ik soms ook. Maar ik heb firefox en als ik op 'vorige' klik dan staat alles er nog. ;o


    All this dampness is damp.

    Ik heb nog steeds, om de vijf minuten dat er komt te staan; 'internet explorer werkt niet meer' en dan komt de pagina opnieuw met Compatibiliteitsweergave. En dan gebeurt het nog een keer, maar dan staat er een rood kruisje met iets van dat Quizlet niet kan laden ofzo.

    Het is echt super irritant!
    Ik heb dus internet explorer, maar om nou alleen voor Quizlet een andere browser te downloaden vind ik ook zo wat..
    Zijn er geen andere opties??

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 11:24 ]

    Pershoofd schreef:
    Als ik wil uitloggen geeft ie wel "Je bent succesvol uitgelogd" aan. Maar dan ben ik niet uitgelogd, dus ik kan niet op een ander account van mij en een vriendin... ERGER ME ER DE **** VAN!

    Dat komt dan waarschijnlijk omdat je Mozilla Firefox gebruikt dat had ik ook laatst toen ik dat gebruikte en als je gewoon Internet Exploder gebruikt kan je wel uitloggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je zoekwoorden voor stories gebruikt komen ook beschrijvingen van stories tevoorschijn die helemaal nog niet geactiveerd zijn. Daar ben ik acter gekomen doordat ik m'n eigen geïnactiveerde stories ineens zag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Euhm, als ik inlog staat er wel je bent succesvol ingelogd maar, dan heb ik nog steeds gewoon dat inlog balkje enzo?


    The way we live, is the way we die

    Volksfeind schreef:
    Als je zoekwoorden voor stories gebruikt komen ook beschrijvingen van stories tevoorschijn die helemaal nog niet geactiveerd zijn. Daar ben ik acter gekomen doordat ik m'n eigen geïnactiveerde stories ineens zag.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    awakening schreef:
    Ik heb nog steeds, om de vijf minuten dat er komt te staan; 'internet explorer werkt niet meer' en dan komt de pagina opnieuw met Compatibiliteitsweergave. En dan gebeurt het nog een keer, maar dan staat er een rood kruisje met iets van dat Quizlet niet kan laden ofzo.

    Het is echt super irritant!
    Ik heb dus internet explorer, maar om nou alleen voor Quizlet een andere browser te downloaden vind ik ook zo wat..
    Zijn er geen andere opties??


    Daar heb ik nou ook heel vaak last van. En alleen bij Quizlet.


    Not now, I'm thinking panda thoughts