• Hye!

    Ik heb weer een nieuw ideetje!

    Dhenia is een meisje van 15 jaar waarvan de ouders gescheiden zijn. Ze komt met zowel haar pa als haar ma goed overeen en het is alvast geen vechtscheiding. Op een dag komt dr moeder thuis met dr nieuwe vriend, Dhenia's stiefpa dus. Niet veel later trouwen ze halsoverkop omdat ze zo verliefd zijn. Maar dan komt Dhenia in de problemen, ze wordt hopeloos verliefd op dr stiefpa.

    origineel?

    famous stiefpa-wie?- of onbekend?

    Proloog


    Het is een Johnny Depp serie geworden.


    Let's do this poo

    Ik vind het echt een héél origineel idee, je moet het zeker doen. Ik zou hem "famous" maken, dan kan je nog over andere problemen vertellen bijvoorbeeld : paparazzi, etc...

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    ik vind het orgineel ja (:
    maar ik weet niet of je famous stiefvader moet doen ..


    -

    xDarkPrinces schreef:
    Ik vind het echt een héél origineel idee, je moet het zeker doen. Ik zou hem "famous" maken, dan kan je nog over andere problemen vertellen bijvoorbeeld : paparazzi, etc...

    DarkPrinces

    xDarkPrinces schreef:
    Ik vind het echt een héél origineel idee, je moet het zeker doen. Ik zou hem "famous" maken, dan kan je nog over andere problemen vertellen bijvoorbeeld : paparazzi, etc...

    DarkPrinces

    Wie zou jij dan nemen als famous person? =D


    Let's do this poo

    Goh, geen idee. Er zijn zoveel knappe mannen ^^ XD
    Je moet iemand nemen die jij echt heel leuk vind, dan kan je je misschien ook beter inleven?

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    xDarkPrinces schreef:
    Ik vind het echt een héél origineel idee, je moet het zeker doen. Ik zou hem "famous" maken, dan kan je nog over andere problemen vertellen bijvoorbeeld : paparazzi, etc...

    DarkPrinces

    Goh, geen idee. Er zijn zoveel knappe mannen ^^ XD

    Je moet iemand nemen die jij echt heel leuk vind, dan kan je je misschien ook beter inleven?



    DarkPrinces

    Zoals ik al zei;
    LISA IS ONGELOOFLIJK ORIGINEEEEEEEHL !
    maareuhm..
    Ik zou zegge famous stiefpa.
    Maar kweet ook niet wie ö