• Hoihoi allemaal!
    Ik ben een ideetje aan het uitwerken om een horror/triller verhaal te maken.
    Mijn basis "leen" ik van de griezelige films 'Smiley', 'Nine deaths' en 'Collection'. Ik ben een beetje gek en vooral gek van horror en trillers, alles wat een ander bang maakt en waarmee ik eigenlijk gewoon lach.

    Mijn idee:
    Er verdwijnen plots tien mensen uit de beschaafde wereld en komen terecht in een oud gebouw vol met gevaren en opgezette vallen. Aan de hand van een slecht getekende kaart -die net door een vijfjarige lijkt te zijn gemaakt- moeten ze de 'safe'-room zien te bereiken, voor de persoon met het "Smiley" masker hun te pakken krijgt. Maar eenmaal de overlevenden daar geraken, lijkt het echte leed nog maar te beginnen...

    Wat zoek ik:
    Ik zoek nog negen ontvoerde personen. Mijn hoofdpersonage heb ik al helemaal uitgebreid kunnen verwoorden, net als een ontvoerde personage.
    Mijn bedoeling is dat er zo'n 8 -niet zo- onschuldige mensen in het verlaten gebouw zitten, samen met twee gekken/psychopaten/misdadigers/....

    De volgende personages heb ik al enkele eigenschappen/kenmerken gegeven, maar nog geen naam en eigenlijk zijn hun omschrijvingen niet compleet.. Wie zin heeft om ze verder uit te werken, laat je volledig gaan zou ik zeggen.

    Kenmerken:
    Persoon 1
    - blond-bruin haar, vrouwelijk,
    - tussen de 21 en 24 jaar
    - vriendelijk, koppig, vastberaden (verdere eigenschappen mogen toegevoegd worden)

    Persoon 2
    - bruin haar, mannelijk, tussen de 24 - 26 jaar
    - Gilles de la Tourette syndroom
    - gesloten, stil, kan agressief zijn (verdere eigenschappen mogen toegevoegd worden)

    Persoon 3
    - vrouwelijk, kort zwart haar
    - 22 - 26 jaar
    - sadistische trekken, Periodieke explosieve stoornis ten gevolge van onbehandelde ADHD

    Persoon 4
    - 22-28 jaar
    - mannelijk
    - Manie met waanbeelden en hallucinaties als gevolg (manische stemmingsstoornis)

    Persoon 5
    - rood haar, groen of bruine ogen
    - vrouwelijk, 25 jaar
    - Theatrale persoonlijkheidsstoornis


    Verder heb ik de andere drie personages nog niets kunnen uitwerken, dus als iemand een leuk ideetje heeft voor hun :

    Persoon 6
    -
    -
    -

    Persoon 7
    -
    -
    -

    Persoon 8
    -
    -
    -

    Dit was het alvast. Ik hoop dat jullie het wat vinden om te helpen, ik zou het allesinds erg tof vinden als jullie me zouden helpen. En natuurlijk meld ik iedereen waarvan ik de info gebruik op de beginpagina als de story online komt!
    Alvast bedankt voor het helpen allemaal!

    x Stefanie.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 7:10 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Persoon 6

    - Donkerblond haar
    - Iris
    - 22 jaar
    - Vriendelijk, eigenwijs, dominant, bijdehand
    - 1.72
    - Blauwe ogen
    - Doet zich vaak stoerder voor dan ze werkelijk is.
    - ADD

    Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb
    -xx

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 11:31 ]


    A friend is a gift whose worth cannot be measured, except by the heart

    x_smileforme_x schreef:
    Persoon 6

    - Donkerblond haar
    - Iris
    - 22 jaar
    - Vriendelijk, eigenwijs, dominant, bijdehand
    - 1.72
    - Blauwe ogen
    - Doet zich vaak stoerder voor dan ze werkelijk is.
    - ADD

    Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb
    -xx


    Jawel, daarmee heb ik al weer een persoon erbij ^^ dank je wel.

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Persoon 7

    - Zwarte mohawk, mannelijk
    - John
    - 24 jaar
    - 1.92
    - Groen/bruine ogen
    - Teruggetrokken, passief
    - Depressie


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Persoon 7

    - Zwarte mohawk, mannelijk
    - John
    - 24 jaar
    - 1.92
    - Groen/bruine ogen
    - Teruggetrokken, passief
    - Depressie


    Ook jij erg bedankt ^^ !!

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Persoon 8:

    - Blond haar, blauwe ogen
    - Laura
    - 23 jaar oud
    - 1.80 lang
    - dromerig, verhalen verzinnen met dingen die in werkelijkheid bestaan
    - anorexia/boulimia en slachtoffer van misbruik in haar jeugd

    ik hoop dat dit goed is xx


    'Smile, my boy. It's sunrise.'

    Bedankt voor de personages ^^

    Als er andere nog voorstellen hebben voor de andere personages/ betere uitwerking hebben, mogen jullie dat ook verstellen natuurlijk ^^

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Persoon 1
    - blond-bruin haar, vrouwelijk,
    - tussen de 21 en 24 jaar
    -heeft vmbo gedaan en is na de middelbare gestopt omdat ze haar droom wilde volgen en zangeres wilde worden maar ze gaf het al snel op omdat ze niet snel kreeg wat ze wilde.
    - vriendelijk, koppig, vastberaden, dapper, neemt het graag voor anderen op, muzikaal
    - Heeft een zesde zintuig en kan geesten zien, ze voelt zich misselijk als ze in een kamer staat waar ooit iets naars gebeurt is, als ze misselijk word zegt ze er niks van en doet alsof alles ''oke'' is.


    Shine bright!

    Die vind ik ook erg leuk, dank je !
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}