• Ja, mijn pa valt steeds in herhaling. Het is al de vierde keer dat hij vanavond begint te vertellen over wat er vandaag gebeurt is met de buurman, tegen mijn moeder. Dit word echt eng, dude. En mijn moeder telkens doen alsof het de eerste keer is dat ze dit hoort. -want anders krijgt hij een woedeaanval. :X- En om dit topic nuttig te maken. Ben ik de enige met zo'n ouders? ^^ Of wat is er 'raar' aan je ouders?


    You'll never dream alone. <3

    mijn pa is echt niet zo alleen hij vergeet nog wel eens wat. hij moet me nog steeds een trap geven :X

    je bent niet de enigste dat had ik met mam ><
    begin van de week mam vroeg heb je deze week pww
    ik nee volgende week
    eten savonds : hoe ginge je pws
    Ik: mam volgende week pas
    volgende dag ging mijn wekker niet komt mam om kwart voor 8(moet tien voor 8 gaan) hoe laatr heb je proefwerk schat
    ik: mam ik heb pas volgende week pww en nu ben ik fucking te laat
    normaal wekt ze me om half als ik dan nog niet onder ben.

    -zucht-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nou ja, mijn papa vergeet die dingen altijd hoor --' Ik vertel hem 5 keer op een dag, wat ik de volgende dag ga doen, vraagt ie die volgende morgen : at ga je nu vandaag doen ?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    mijn moeder is stapelgek ;D en dat is leuk.
    maar misschien moet je pa dan een keer naar de dokter? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ Immortal;
    Bij mij doet mijn ma ook zo, als ik haarie vertel dan heb ik meteen spijt, want ze stelt dan telkens de zelfde vragen. --"

    @ xGossip,
    Bij mij valt mijn pa meer in herhaling van verhalen en mijn ma stelt telkens de zelfde vraag waar ze al eerder antwoord op heeft gehad. ><


    You'll never dream alone. <3

    @ Trafficlight,
    Ik denk dat het bij mijn pa eerder met ouderdom heeft te maken. ;) -65 jaar-


    You'll never dream alone. <3